با تیم قابل اعتماد خود، به دنبال ۳ امتیاز بازی با اهورا هستیم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با وجود دغدغه هایی که مسئولین دارند، دل ما می خواهد از سرمایه گذارانی که به ورزش و فوتسال وارد می شوند، حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود توسل پیش از دیدار عقب مانده تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: شرایط ایده آلی داریم و تمرینات باکیفیتی طی روزهای گذشته انجام شده است. با توجه به شرایط جدول در صورت کسب ۳ امتیاز، در بین تیم‌هایی که برای بقا تلاش می‌کنند، تیم اول خواهیم شد و ممکن است در آینده بتوانیم بهتر بازی کنیم و به دنبال نتایج محکم و قاطع برای بقا در لیگ باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم یک بازی باکیفیت و شاداب انجام دهیم و به اولین ۳ امتیاز خود در زمین خود در اصفهان کسب کنیم. سعی کردیم در هفته گذشته مشکلات فنی خود را به حداقل برسانیم و آماده یک بازی سخت شویم. اهورا تیم جنگنده و قابل احترامی است و امیدوارم بتوانیم از سد این حریف سرسخت بگذریم.

توسل افزود: پیش بینی در فوتسال بسیار سخت است اما بدون شک به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم. از آنجایی که اهورا یک بازی خارج از خانه را انجام می‌دهد و با در نظر گرفتن شرایط کنونی جدول، یک تساوی هم برای آنها مطلوب خواهد بود اما می‌دانیم که آنها نیز برای کسب امتیاز حداکثری به میدان خواهند آمد.

وی همچنین ادامه داد: محروم و مصدوم نداریم و با تیم یک دست و قابل اعتمادی که داریم سعی می‌کنیم بازی خوبی داشته باشیم. بازی گذشته ما نیز در ساری، بسیار سخت بود و طبیعتاً از نتیجه آن بازی راضی نیستیم به دلیل اینکه آنجا نیز به دنبال ۳ امتیاز بودیم اما شرایط به نحوی بود که بازی به تساوی کشیده شد. تلاش بازیکنان و همکاران خود در کادر فنی را تحسین می‌کنم و مطمئن هستم که با تمام توان و تلاش خود بازی کردند.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر افزود: پس از بازی با اهورا، ۲ بازی خارج از خانه خواهیم داشت. برابر تیم‌های اهورا و ایمان در خارج از خانه بازی می‌کنیم و بازی برابر شهروند در اصفهان برگزار می‌شود. تلاش می‌کنیم که تکلیف جدول را برای بقا در لیگ برتر در همین دو هفته آینده، مشخص کنیم. اگر بتوانیم در بازی‌های رو در رو با اهورا به برنامه‌هایی که مدنظر داریم، دست پیدا کنیم، فکر می‌کنم بتوانیم با اختلاف در جدول ماندگار شویم. اگر به برنامه‌های مدنظر خود نرسیم باید تا هفته‌های آخر منتظر بمانیم و ببینیم جدول چگونه رقم می‌خورد و ما نیز با تمام تلاش خود، سعی می‌کنیم در جدول ماندگار شویم.

توسل همچنین خاطرنشان کرد: تمام شهرها به واسطه سهمیه لیگ برتری فوتسال، خود را در مباحث مدیریتی شهر خود درگیری می‌کنند و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنند تا بتوانند به صورت قاطع پشت تیم خود بایستند. در شهر اصفهان نیز می‌دانیم همه مسئولین دغددغه‌هایی دارند، اما دل ما می‌خواهد حمایت‌ها بیشتر شود و سرمایه گذارانی که به ورزش و به خصوص فوتسال ورود می‌کنند را حمایت کنند.

کد خبر 490191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.