تعامل شهرداری اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن برای فرهنگ‌سازی

همزمان با آغاز "هفته فرهنگی اصفهان" محمد عیدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به همراه حبیب‌الله ناظریان معاون ورزشی تفریحی این سازمان با مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دیدار کردند.

محمد عیدی به خبرنگار ایمنا، گفت: همان‌طور که سال‌های گذشته در هفته فرهنگی اصفهان به دیدار مسئولان باشگاه سپاهان رفته بودیم، امسال در آغاز "هفته فرهنگی اصفهان" به دیدار مسئولان باشگاه ذوب‌آهن رفتیم.

وی افزود: معتقدیم که این دو باشگاه اصفهانی به منزله فرهنگسراهایی هستند که با ایجاد فرهنگ موجب ارتقای سطح نشاط اجتماعی می‌شوند از طرفی با ظرفیت بسیار گسترده در تحقق فرآیند جامعه‌پذیری و بهزیستی فرهنگی شهر اصفهان و ایجاد اکوسیستم کارآفرینی مؤثر هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی مانند ذوب‌آهن و سپاهان ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای برای گفت‌وگوهای فرهنگی با جهان امروز دارند که باید به خوبی از آن استفاده کرد به همین منظور به دیدار مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن رفتیم تا هم هفته فرهنگی اصفهان را به مجموعه این باشگاه تبریک بگوییم و هم اینکه بتوانیم در آینده از این ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگی شهر اصفهان استفاده کنیم.

عیدی تصریح کرد: هرچند بخش زیادی از افتخارات شهر اصفهان مربوط به حوزه هنر است، اما این شهر افتخارات ورزشی بسیاری نیز دارد که بخش عظیمی از آن به واسطه دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن کسب شده است.

وی درباره نتایج برگزاری این نشست، خاطرنشان کرد: این نشست و گفت‌وگوی دوطرفه قرار است به یک تفاهم‌نامه منتج شود کما اینکه این امر درباره باشگاه سپاهان محقق شد تا زمینه همکاری تعریف‌ شده متقابلی را فراهم کند.

کد خبر 490086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.