تزریق ۲ دوره واکسن به کارکنان سازمان آرامستان‌های شیراز

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز گفت: دور اول و دوم واکسیناسیون کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز جهت ایمنی در برابر ویروس کرونا انجام و به اتمام رسید.

علی پارسازاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این واکسن به کارکنانی که به واسطه ارائه خدمات مربوط به دفن اموات ناشی از بیماری کرونا، به شکل مستقیم با این درگذشتگان یا خانواده آنها در ارتباط بودند تزریق شد.

وی افزود: مرحله اول این واکسیناسیون پنجم فروردین ماه و مرحله دوم آن، دوم اردیبهشت ماه به کارکنان تزریق شده است. این افراد که امور تکفین، تغسیل، تدفین و حمل متوفی را انجام می‌دادند یا امور مرتبط با خانواده‌های درگذشتگان را انجام می‌دادند در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند.

پارسازاد ضمن تقدیر از فرمانداری شهرستان شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شهروندان درخواست کرد که با رعایت پروتکل‌ها و برگزار نکردن مراسم‌ها در قطع زنجیره بیماری نقش آفرینی کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز گفت: با توجه به اهمیت موضوع از طریق مراجع مربوطه پیگیری کردیم تا تعدادی از افراد مرتبط شامل پرسنل آرامستان، غسال و غساله، پرسنل حفاظت فیزیکی آرامستان بهشت احمدی و رانندگان خودروهای حمل متوفی در مقابل این بیماری توسط مرکز بهداشت والفجر واکسینه شدند.

کد خبر 490055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.