بستری ۱۰۴ بیمار کرونایی در یک روز/ ۲۵۵ نفر از کادر درمان واکسینه شدند

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران گفت: در بیمارستان شهید رجایی داران از ۳۲۴ پرسنل و کادر درمانی تاکنون ۲۵۵ نفر آن‌ها علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

مهدی ابنالنصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان فریدن در وضعیت بحرانی قرار دارد، روز یکشنبه _پنجم اردیبهشت_ ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری شدند که از این تعداد ۳۷ نفر زن و ۶۷ نفر مرد و مسن‌ترین بستری ۸۷ ساله و کمترین سن بستری خانمی ۱۷ ساله بوده است.

وی، آمار بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان را ۱۰ بیمار با وضعیت بد عنوان کرد و افزود: آمار ورودی بیماران به بیمارستان شهید رجایی داران کاهش نداشته است و میزان فوت و بستری در هفته‌های آتی بستگی به رفتار شهروندان دارد که لازم است هوشمندانه‌تر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا با این وضعیت خداحافظی کنیم.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران ادامه داد: کادر درمانی این بیمارستان پس از ماه‌ها تحمل سختی بحران کرونا وارد پیک چهارم مقابله با کرونا شدند، حضور همراهان بیمار در بخش‌های کرونا و مراقبت‌های ویژه مشکلات را بیشتر و ارائه خدمات و مراقبت‌ها را گاهی با اختلال مواجه کرده است.

ابن‌النصیر گفت: در بیمارستان شهید رجایی داران از ۳۲۴ پرسنل و کادر درمانی تاکنون ۲۵۵ نفر آن‌ها علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

کد خبر 489546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.