پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: درحالی که بسیاری از فعالان اقتصادی گمان می‌کنند ثبات نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز بازار آزاد سکه، طلا و جواهرات ناشی از افزایش عرضه در بازار آزاد است، این ثبات نسبتاً پایدار ناشی از تعطیلی بازار جهانی طلا و متوقف شدن روند نوسانات ارزش اونس جهانی طلا بود.

وی افزود: البته در آخرین لحظات فعالیت بازار آزاد ارزهای شاخص در روز گذشته شاهد افزایش بیش از چهار هزارتومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار باعث شد تا تعدادی از فعالان بازار نسبت به اطمینان خود از ثبات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تردید کنند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: معاملات سیاه در بازار طلا به دلیل تعطیلی واحدهای صنفی فروشنده سکه، طلا و جواهرات شکل گرفته و به همین دلیل نمی‌توان پیش بینی دقیقی از روند نوسانات ارزش این شاخص اقتصادی در روز جاری داشته باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 489318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.