آمار کرونا ایران ۴ اردیبهشت؛ ۳۷۴ فوتی و ۱۸۲۳۰ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه ۴ اردیبهشت ماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۸ هزار و ۲۳۰ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۴۰۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۴ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۶۹ هزار و ۱۲۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۲ هزار و ۹۱۲ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۵ هزار و ۱۵۶ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 488999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    4 0
    تا زمانیکه دنیا ادامه داره ما با این ویروس در گیریم این چه وضعیه بیمارستان ها پر وظرفیت پذیرش ندارن بیمار خودش تو شهر میچرخه دنبال دکتر ودارو همینه که زنجیره وار ادامه داره لعنت به بی فکری وبی عدالتی