دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، با استناد به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و آئین‌نامه‌های مربوطه و در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی در سال ۹۹»، از سوی «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش» دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.

در بندهایی از این دستورالعمل آمده است: در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزش یابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آئین نامه‌های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان برای ارزش‌ یابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش‌آموزان مدارس روزانه دوره‌های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

نحوه ارزشیابی از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در دروس غیرنهایی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه انجام خواهد شد.

فایل کامل دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، را اینجا مطالعه کنید.

کد خبر 488653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.