پیش فروش کی ام سی T8 کرمان موتور (جک T8)  در اردیبهشت۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات و جدول

فروش فروری خودرو کی ام سی T۸ گروه خودرو سازی کرمان موتور با قیمت غیر قطعی و موعد تحویل مرداد و مهر ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش ایمنا، گروه خودروسازی کرمان موتور فروش خودروی T۸ را از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی آغاز کرد.

مهلت ثبت نام خودرو کی ام سی T۸ کرمان موتور

فروش این خودرو به صورت اینترنتی و از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شده است.

پیش فروش کی ام سی T8 کرمان موتور (جک T8)  در اردیبهشت۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات و جدول

قیمت خودرو کی ام سی T۸ کرمان موتور

به دلیل فروش غیر قطعی این خودرو در این مرحله قیمت قطعی برای کرمان موتور T۸ در سایت رسمی کرمان موتور عنوان نشده است. قیمت کارخانه کی ام اس T۸ در برخی منابع ۶۹۹ میلیون تومان عنوان شده است.

رنگ خودرو کی ام سی T۸ کرمان موتور

این خودرو در رنگ‌های سفید روغنی، مشکی کیکا متالیک، قرمز معمولی و آبی زنگاری متالیک به فروش می‌رسد.

زمان تحویل خودرو کی ام سی T۸ کرمان موتور

این خودرو در دو طرح برای مشتریان عرضه خواهد شد که به انتخاب خریدار زمان تحویل مرداد ۱۴۰۰ یا مهر ۱۴۰۰ مشخص خواهد شد.

شرایط فروش کی ام سی T۸ کرمان موتور

  • هزینه‌های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث توسط فروشنده در قیمت خودرو لحاظ می‌شود.
  • حق بیمه دریافتی شخص ثالث این قرارداد بر اساس نرخ‌ها و قوانین فعلی بیمه می‌باشد، در صورت تغییر و افزایش مبلغ حق دیه و قوانین مابه التفاوت نرخ بیمه شخص ثالث به عهده مشتری می‌باشد.
  • خودروی درخواستی طبق شرایط مندرج در دفترچه گارانتی، گارانتی می‌باشد.
  • تأثیر موارد و حوادث پیش بینی نشده و یا فورس ماژور و همچنین تغییرات و تأخیرات ناشی از تغییر قوانین و مقررات و ضوابط شرایط توسط ارگان‌های ذیربط تا زمان تحول خودرو و همچنین اسناد شماره گذاری آن مورد قبول خریدار می‌باشد.
  • خریدار کلیه مشخصات سجلی، آدرس تلفن تماس و شرایط پرداخت مذکور در این قرارداد را بررسی و کنترل و تأیید نموده و در صورت بروز هرگونه ایراد ناشی از عدم درج صحیح اطلاعات و کنترل موارد ذکر شده، مسئولیت آن به عهده خریدار می‌باشد.
  • مشتری ضمن عقد خارج لازم به فروشنده وکالت می‌دهد با برگشت شدن هر یک از چک‌های اقساط این قرارداد فروشنده راسا" نسبت به وصول مطالبات خود از محل توقیف خودروی فروخته شده در این قرارداد اقدام نماید. لذا در صورتیکه به هر نحوی پرونده مشتری منتهی به اقدام حقوقی شود، فروشنده به موجب همین برگه حق مراجعه به کلیه سازمان‌ها و نهادها و نیز پارکینگ‌های کل کشور را جهت بررسی و تحویل گیری خودرو به وکالت از خریدار را دارد.
  • با برگشت شدن هریک از چک‌های خریدار تحت هر عنوان با استناد به ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران کلیه دیون خریدار تبدیل به دین حال می‌گردد.
  • پس از واریز وجوه (فعال سازی قرارداد) و یا دریافت تسهیلات بر اساس پیش فاکتور دریافتی از نمایندگی، مشتری می‌بایست حداکثر ظرف ۴۸ ساعت، مدارک لازم جهت ثبت (فروش اقساطی و شماره گذاری) را به نمایندگی تحویل دهد، تأخیر در تحویل به عهده مشتری بوده و مسئولیتی در این خصوص متوجه نمایندگی مجاز و شرکت نیست.
  • تا پرداخت کلیه مطالبات فروشنده، خریدار حق واگذاری خودرو تحت هیچ عنوان حقوقی را ندارد. لذا هر گونه واگذاری خودروی اقساطی که در رهن شرکت خودرو سازی می‌باشد به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بعد از تخصیص پلاک تحت هر عنوان اعم از بیع، صلح، معاوضه، وکالت ممنوع بوده و باطل و بلا اثر است.
  • در صورتیکه مشتری حداقل ۳۰ روز قبل از سر رسید هر یک از چک‌های صادره و تحویلی بابت اقساط ثمن خودرو، نسبت به پرداخت وجه چک یاد شده اقدام نماید، متناسب با تعداد روزهایی که مشتری زودتر از موعد اقدام به پرداخت اقساط مذکور می‌نماید، به صورت سیستمی کسر خواهد گردید.
  • شماره گذاری خودرو بر اساس مقررات جاری کشور می‌باشد و در صورت عدم شماره گذاری توسط راهور ناجا به دلایل مرتبط به مشتری، مسئولیتی متوجه شرکت و نمایندگی نخواهد بود. پلاک تخصیصی خودرو نیز بر اساس آدرس شهر محل سکونت مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد. در صورتیکه مشتری خودرویی را قبلاً"خریداری کرده باشد، موظف است آدرس محل سکونت خود را طبق پلاک انتظامی قبلی اعلام کند و در غیر این صورت برای تغییر آدرس باید ابتدا به مراکز خدمات خودرویی راهنمایی رانندگی مراجعه و نسبت به ارائه مدارک احراز سکونت و اصلاح آدرس اقدام نماید. چنانچه مشتری مدرکی دال بر احراز سکونت خود ارائه ننماید و شماره گذاری خودرو ایشان بواسطه عدم ارائه مدارک لازم احراز سکونت به تأخیر بیفتد، مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی متوجه وی بوده و شرکت از این جهت هیچ گونه تعهدی ندارد.
  • تحویل اسناد خودرو شامل سند، کارت گارانتی، بیمه نامه، پلاک انتظامی (در صورت نو شماره بودن و یا فکی های قیچی شده) و..... صرفاً" در محل نمایندگی خواهد بود. سایر اسناد خودرو که شامل سند مالکیت راهور ناجا، کارت خودرو و کارت سوخت، توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط از طریق پست ارسال خواهد شد.
  • خریدار و فروشنده توافق نمودند تا پایان اقساط و تسویه حساب بدهی‌های خریدار نزد فروشنده، خریدار به هیچ عنوان و تحت هیچ موضوعی حق فسخ این قرارداد را ندارد.

پیش فروش کی ام سی T8 کرمان موتور (جک T8)  در اردیبهشت۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات و جدول

شرایط فروش اعتباری کی ام سی T۸ کرمان موتور

  • در روش فروش اعتباری (اقساطی) صرفاً مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این‌رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، در نمایندگی انتخاب شده اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم ادامه فرآیند فروش در محل نمایندگی امکان پذیر خواهد بود ضمناً در صورت عدم تأیید در اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد و قرارداد ابطال خواهد شد و مشتری حق هیچ گونه شکایتی ندارد.
  • به منظور واریز مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان، پس از گرفتن شماره قرارداد از سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور، مشتریان باید حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده تا سقف مبلغ پیش پرداخت قرارداد، با مراجعه به وب سایت کرمان موتور (https://kermanmotor.com/) و انتخاب قسمت خدمات مشتریان سپس وضعیت خودرو مشتری، واریز نمایند در غیر این صورت قرارداد مذکور با طل شده و وجه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مبلغ پیش پرداخت کی ام سی T۸ کرمان موتور

مبلغ پیش پرداخت لازم برای ثبت نام در طرح پیش فروش نقدی کی ام سی T۸ کرمان موتور اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

پیش فروش کی ام سی T8 کرمان موتور (جک T8)  در اردیبهشت۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات و جدول

سود مشارکت کی ام سی T۸ کرمان موتور

سود مشارکت این طرح فروش ۱۸ درصد تعیین شده است.

سود انصراف کی ام سی T۸ کرمان موتور

سود انصراف این طرح فروش ۱۲ درصد تعیین شده است.

لینک ثبت نام کی ام سی T۸ کرمان موتور

ثبت نام خودروی کی ام سی T۸ کرمان موتور به صورت اینترنتی و از طریق لینک http://sales.kermanmotor.ir/ انجام می‌شود.

کد خبر 488348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.