دستگیری "خرس شرور" و سابقه‌دار

دستگیری شرور سابقه‌دار، متلاشی شدن باند فروش موادمخدر، کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، دستگیری پنج سارق حرفه‌‎ای و عامل تیراندازی، واژگونی مرگبار موتورسوار جوان و به دام افتادن عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس شرور در کرمان دستگیر شد.

مهدی پور امینایی افزود: بر اساس اشراف اطلاعاتی مأموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار با جرایم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال عمومی و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را برای ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، تصریح کرد: در همین راستا مأموران طی عملیاتی موفق شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

متلاشی شدن باند فروش مواد مخدر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسلم مشهد گفت: تیم‌های گشت عملیاتی حوزه مقاومت بسیج ۹ مسلم یک باند فروش مواد مخدر صنعتی شیشه و کریستال را در شهرک مهرآباد این شهر متلاشی کرد.

محمد شریف افزود: بسیجیان ناحیه مسلم، در گشت زنی شبانه خود یک فروشنده مواد مخدر را دستگیر و متهم تحویل معاونت عملیات این ناحیه شد و وی در بازجویی، مکان تهیه مواد خود را معرفی کرد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با جانشین دادسرای انقلاب مشهد دستور ورود به منزل مورد نظر و همچنین یک انبار ضایعاتی صادر شد و با به کارگیری تیم‌های عملیاتی قرارگاه شهید شمس آبادی و حوزه ۹ مسلم و تیم خواهران، توزیع کنندگان مواد مخدر در منزل و بیرون از آن دستگیر شدند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسلم مشهد گفت: در این عملیات دو زن و سه مرد دستگیر و حدود یک کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه و ۲۳۰ گرم هروئین فشرده (کریستال)، شش دستگاه گوشی موبایل، مقادیری زیادی وجه نقد و یک ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

سلمان امیری افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای مواصلاتی موفق به توقیف یک محموله سوخت و کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: قاچاقچیان، سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع‌آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای و عامل تیراندازی

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و اخلال‌گران نظم عمومی جامعه، مأموران پلیس فرماندهی انتظامی آبادان با کار اطلاعاتی چهار سارق حرفه‌ای و یک عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر کردند.

حسین زلقی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده ۱۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۹ فقره سرقت منزل و تلفن همراه و ۶ فقره تیراندازی غیرمجاز در مراسمات اعتراف کردند.

واژگونی مرگبار موتورسوار جوان

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت موجب مرگ در دم راکب ۲۰ ساله شد.

غلامحسین عرب اظهار کرد: با دریافت خبر وقوع سانحه رانندگی مأموران پاسگاه انتظامی کردوان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در سانحه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در ابتدای روستای محمد آباد شهرستان گرمسار موتورسوار ۲۰ ساله بر اثر شدت برخورد و عدم استفاده از کلاه ایمنی در دم جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ناتوانی موتورسوار در کنترل موتورسیکلت را علت بروز این واژگونی اعلام و به موتورسیکلت سواران اضافه کرد: موتورسواران ضمن رعایت سرعت مطمئنه، برای کاهش صدمات از کلاه ایمنی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در خبر دیگری تصریح کرد: یک معتاد سابقه دار که خود را مهمان در مجتمع‌های آپارتمانی معرفی می‌کرد و دست به سرقت لوازم از پشت بام‌ها می‌زد، دستگیر شد.

عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: فردی که اقدام به تهدید انتشار تصاویر شخصی خانمی در شبکه اجتماعی می‌کرد در این شهرستان دستگیر شد.

بهزاد عبدیان گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منزلش دستگیر شد.

وی با اشاره به اظهارات متهم افزود: وی از اتباع است که قبلاً با شاکی دوست بوده و هنگامی که با تصمیم وی برای قطع این رابطه و ازدواج وی مواجه می‌شود او را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه پذیرش خواسته مجرمانه راه حل رفع مزاحمت نیست و باج‌خواهی بیشتر را تسهیل می‌کند از شهروندان خواست تا در صورت ایجاد مزاحمت یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی در فضای مجازی موضوع را سریعاً از طریق سایت www.cyberpolice.ir به پلیس فتا و یا با مراجعه حضوری به پلیس فتای شهرستان اطلاع دهند.‌

کد خبر 488271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.