عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از تدوین سند فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهرود تا زیباسازی ۱۰ کیلومتر از جداول سطح شهر زرند و برقراری بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بروز رسانی ۷۵ مورد از کاربری‌های مختلف شهر در نقشه قزوین

کیومرث فدایی فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: ۷۵ مورد از کاربری‌های مختلف شهر در نقشه قزوین بروز رسانی شده است.

زیباسازی ۱۰ کیلومتر از جداول سطح شهر زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از تداوم عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح در راستای ایجاد چهره‌های متناسب با شهر نشینی و تزئینات شهری در معابر اصلی شهر در حال اجرا است.

مناسب سازی معابر شهری بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد طی بازدید میدانی از شهر، دستور صریح مناسب سازی معابر را صادر کرد و گفت: هم اکنون تمام پیش نیازهای لازم برای آسفالت و لکه گیری معابر موجود است و باید نسبت به برنامه ریزی و رفع مشکلات معابر اقدام جدی انجام شود.

تدوین سند فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم مدیریت شهری شاهرود در سال ۱۴۰۰ تدوین سند فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است، گفت: اجرا و تدوین سند فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر شاهرود می‌تواند به عنوان برنامه راهبردی یک نقشه راه، آینده درخشانی را در راستای رشد فرهنگ در شهر رقم زند.

برقراری بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری

طی یک سال گذشته ۹ هزار و ۷۵۶ تماس مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد که از این تعداد ۲۰۷۱ مورد مربوط به درخواست شهروندان جهت لکه‌گیری و مرمت معابر، ساخت‌وساز و نظافت بوده است.

جمع آوری زباله و لایروبی انهار سطح شهر قدس

عوامل خدمات شهری شهرداری قدس هفته گذشته بیش از ۱۹۰۰ تُن زباله از سطح شهر جمع‌آوری نموده و ۲۸ هزار متر از انهار معابر شهر را لایروبی کردند.

تدوین پنج طرح جامع شهری در استان اردبیل

یوسف باقرزاده، معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه طرح جامع مشکین‌شهر بعد از تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای اجرا ابلاغ شد گفت: هم اکنون پنج طرح جامع شهری در استان در حال تدوین است.

اتمام طرح فاضلاب شهری خرم‌دره

بهزاد بابا جمادی، معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌دره گفت: حل مشکل روان‌آب‌های سطحی خرم‌دره در گرو اتمام طرح فاضلاب شهری است.

تصویب ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری کمیجان

محسن کرباسی، شهردار کمیجان گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال برای انجام طرح‌های عمرانی حوزه مدیریت شهری از سوی شورای اسلامی این شهرستان مصوب شده است.

لزوم اختصاص سهم مشارکت شهرداری برای شهرداران و شوراهای اسلامی گلستان

عفت همدم، مدیرکل فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری گلستان گفت که شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان متعهد به اختصاص ۳۶۸ میلیارد ریال به عنوان سهم مشارکت شهرداری در تکمیل طرح‌های نیمه تمام سال ۹۹ هستند.

کد خبر 488242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.