۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
کتابخانه ملی تعطیل شد

پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمام تالارهای مطالعه کتابخانه ملی از فردا (دوشنبه، ۳۰ فروردین) تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، خدمات الکترونیکی کتابخانه ملی از جمله کتابخانه دیجیتال، مرجع مجازی و ارائه محتوای دیجیتال مورد درخواست کاربران، مانند گذشته برقرار خواهد بود.

به گزارش ایمنا، کتابخانه ملی ایران در موج اول کرونا از نهم اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ تعطیل شده بود و بخش‌هایی از این مجموعه ۲۷ خرداد بازگشایی شدند که در کمتر از یک ماه دوباره با محدودیت‌های کرونایی رو به رو شدند.

این نهاد همچنین چهارشنبه ۲۵ تیر تا جمعه ۳ مرداد به مدت ۱۰ روز تعطیل شد. همچنین بار دیگر (سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹) برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر وضعیت، توسط ستاد کرونا تعطیل شد.

غیر از این دو تعطیلی نسبتاً طولانی، کتابخانه ملی در موج سوم افزایش کرونا پاییز سال گذشته نیز براساس ابلاغیه دستورالعمل اجرایی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های دولتی، مبنی بر توقف خدمات و با در نظر گرفتن الزام سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بر رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تالارهای کتابخانه از اول آذر به مدت دو هفته تعطیل بود.

ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به تشدید شیوع این بیماری، از روز شنبه گذشته (۲۱ فروردین) از تعطیلی همه مشاغل غیر از مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز به مدت ۱۰ روز خبر داده بود که این امر تا پایان هفته جاری (۳ اردیبهشت) تمدید شد.

کد خبر 487792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.