سلامت روح و روان کارکنان عامل افزایش کیفیت خدمات شهری است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: سلامت روان در کنار سلامت جسم در نهادی مانند شهرداری، می‌تواند بر کیفیت خدمات ارائه شده از سوی کارکنان با توجه به ارتباط مستقبم با شهروندان تاثیر مستقیم بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راضیه شهاب امروز (یکشنبه) در دیدار با سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن تعدادی از کارکنان باید مرکز سلامت و مشاوره شهرداری در کنار فعالیت‌های پایش سلامت کارکنان، موضوع پایش سلامت روان، آموزش و پیشگیری را هم مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم اشاعه تجربیات این حوزه به دیگر شهرداری‌های استان سمنان، افزود: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان باید زمینه انتقال تجربیات حوزه سلامت کارکنان را برای دیگر شهرداری‌های استان سمنان با استفاده از ابزارهای مختلف فراهم کند.

در ادامه «محسن مظاهری» سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با اشاره به تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان شهرداری سمنان، گفت: انجام مداوم و مستمر آزمایش‌های غربالگری کرونا و دیابت برای پرسنل، پیگیری و انجام واکسیناسیون کرونا برای مشاغل پرخطر شهرداری، انعقاد تفاهم نامه همکاری با کلینیک‌های سطح شهر و برخی سازمان‌ها، استفاده از ظرفیت مشاوران خانواده و پزشکان متخصص برای پرسنل، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها و پایش و نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های پیشگیرانه کرونایی و نحوه اجرای آن در سطح مناطق و سازمان‌های شهرداری از مهمترین اقدامات مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان تا کنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت کارکنان و مراجعان به ساختمان مرکزی، سازمان‌ها و مناطق شهرداری، مرحله بعدی طرح غربالگری کرونا و ارزیابی موارد پیشگیرانه همزمان با موج جدید آغاز شده است.

کد خبر 487636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.