پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نرخ فروش هر دلار آمریکا در جریان معاملات پشت خطی جمعه در بازار ارزهای شاخص بیش از ۱۲۲ تومان کاهش ارزش را در مقایسه با ریال تجربه کرد و به ۲۳ هزار و ۹۹۱ تومان رسید که نشان دهنده موج منفی در بازار ارزهای شاخص است.

وی افزود: در روزهای اخیر قیمت هر بشکه نفت اوپک افزایش محسوسی داشته و تجربه نشان می‌دهد در اغلب مواردی که قیمت نفت افزایش می‌یابد، نرخ دلار برای متعادل شدن میزان درآمد کشورهای فروشنده نفت کاهش می‌یابد تا این کشورها منفعت قابل توجهی از نوسانات بازار نفت و انرژی نداشته باشند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: بر این اساس به نظر می‌رسد تصمیمات پشت پرده در بازارهای جهانی، روند کاهشی نرخ دلار در ایران را حفظ کند و به همین دلیل شاید تا اواسط هفته جاری شاهد کاهش بیش از ۵۰۰ تومانی نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار خرید و فروش ارزهای شاخص باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.