توزیع ۷ هزار و ۳۶۰ بسته غذایی در طرح فرشتگان رحمت

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اجرای موفق طرح فرشتگان رحمت، در آستانه عید نوروز سال ۱۴۰۰ با مشارکت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای موفق طرح فرشتگان رحمت، اظهار کرد: در این طرح که در آستانه عید نوروز امسال با مشارکت خیران داوطلب و پرسنل شعب جمعیت هلال‌احمر استان اجرا شد، تعداد هفت هزار و ۳۶۰ بسته غذایی به ارزش مجموع ۱۸ میلیارد ریال بین جامعه هدف توزیع شد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح کمک‌ها در بین بیش از ۳۸ هزار خانوار شامل زنان سرپرست خانوار، معلولان و افراد توانخواه، سالمندان کم بضاعت، خانواده زندانیان و سایر نیازمندان توزیع شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: علاوه بر سبدهای توزیع شده، خیران داوطلب با اهدای سه هزار و ۵۴۰ مورد اقلام اهدایی به ارزش ۲.۹ میلیارد ریال شامل یک هزار و ۳۵۰ جفت کفش، ۸۵۰ دست لباس، ۲۰۰ بسته غذایی، ۷۰۰ پرس غذای گرم، ۴۰۰ بسته مواد شوینده و ۴۰ پک بهداشتی، جلوه‌ای دیگر از کمک‌های مؤمنانه و نیات الهی و بشردوستانه خود را به تصویر کشیدند.

متقی از خیران و داوطلبان دعوت کرد تا از طریق واریز کمک نقدی به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمام بانک‌های کشور و یا از طریق کد دستوری #۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند به دست جمعیت هلال‌احمر برسانند.

کد خبر 486660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.