شهرداری مشهد دوش به دوش دیگر نهادهای فرهنگی کار می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد گفت: مجموعه‌ای از اقدامات خوب در سازمان فرهنگی اجتماعی می‌بینیم که اکنون اثربخشی برخی از آنها را در سطح شهر مشاهده می‌کنیم، اگر در حوزه‌های اجتماعی شاهد اتفاقات خوب هستیم، دلیل آن اقدامات این سازمان و همکاری‌ با دیگر نهادها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان اصولی امروز (دوشنبه) در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی خوب برای همه مردم و شهروندان مشهد باشد، ماه مبارک رمضان را پیش رو داریم که امیدوارم در این ماه همه به خواسته‌های خود برسند.

وی افزود: سال گذشته مجموعه‌ای از اقدامات خوب در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد انجام شده است که این موضوع یکی از هدف‌های شورای پنجم بود؛ هرچند که گاهی اوقات این اقدامات مورد کم لطفی برخی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: از سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری تشکر می‌کنم زیرا افراد حاضر در آن بار سنگینی را بر دوش می‌کشند و در زمینه ارتقای فرهنگ شهر اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، همه عوامل در این کارها شرکت داشتند و مسئولیت خود را به بهترین شکل به پایان رسانده‌اند.

وی ادامه داد: شاهد مجموعه‌ای از اقدامات خوب در سازمان فرهنگی اجتماعی و اثربخشی برخی از آنها در شهر هستیم، اگر در حوزه‌های اجتماعی شاهد اتفاقات خوب هستیم دلیل آن اقدامات این سازمان و همکاری با دیگر نهادها است؛ در این معاونت شاهد هستیم که شهرداری دوش به دوش دیگر نهادها اقدامات و سیاست گذاری‌ها را انجام می‌دهد.

اصولی با بیان اینکه تمام این اقدامات بر اساس سندی بوده که توسط شورای شهر تصویب شده است، خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی بر مبنای برنامه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بوده که اکنون به نتیجه لازم رسیده است؛ هر چیزی که تاکنون عمل شده است آن سندی است که در شورای شهر تصویب شدهه و در فضای شهر شکل گرفته است، تحول را در کیفیت کارها و آثار شاهد هستیم که این اقدامات توانسته شهر را تغییر دهد.

کد خبر 486375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.