بختیار: کارگزاران نظام  از تقابل و تصفیه حساب شخصی بپرهیزند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است که تمامی کارگزاران نظام در راه حل مشکلات اقتصادی گام بردارند و از هرگونه تقابل و تصفیه حساب شخصی بپرهیزند.

علی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عوامل مؤثر در برگزاری انتخابات پرشور در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: لازم است برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری، از جمله وزارت کشور و فرمانداری‌ها و همچنین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به عنوان نهادهای ناظر بر روند انتخابات، زمینه نشاط سیاسی را در کشور فراهم کنند.

وی افزود: هم اکنون مردم ایران تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار دارند و برای تأمین معیشت زندگی خود با مشکل روبه‌رو هستند در حالی که درآمد بخشی از آنها، طی ماه‌های اخیر ثابت بوده، اما قیمت اجناس چندین برابر شده است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شرایط، گروهی از مردم فکر می‌کنند که رأی آنها در نتیجه انتخابات تأثیری نخواهد داشت به همین دلیل نیاز است که تمامی کارگزاران نظام در راه حل مشکلات اقتصادی گام بردارند و از هرگونه تقابل و تصفیه حساب شخصی بپرهیزند.

بختیار تصریح کرد: متأسفانه برخی با هتاکی به رئیس جمهور و دولت فشار مشکلات را مضاعف می‌کنند و باعث ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی نباید تنها در زمان انتخابات فعال شوند؛ بلکه باید اهداف و مواضع خود را تا پیش از انتخابات برای مردم مشخص کنند و در صورتی که کاندیدای مطلوب آنها پیروز شد، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اعلام شده تلاش کنند.

کد خبر 486097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.