بستری  ۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱۵ نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری شدند که از این تعداد ۱۲ نفر جان باختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصادق فیاضی امروز (شنبه) در حاشیه ستاد هماهنگی اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان خوانسار با بیان این که شهرستان خوانسار از نظر آمار بیماری کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد، اظهار کرد: در شهرستان خوانسار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵ هزار و ۷۳۰ نفر مشکوک به کرونا تست داده‌اند.

وی گفت: در شهرستان خوانسار از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱۵ نفر در اثر بیماری کرونا در بخش کرونای بیمارستان فاطمیه بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر جان باخته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار با بیان اینکه در حال حاضر در بخش کرونا در بیمارستان فاطمیه ۳۸ بیمار بستری هستند، گفت: در فروردین سال ۱۴۰۰ تعداد یک‌هزار و ۳۶۴ نفر در مراکز منتخب تست کرونا داده‌اند که ۵۵۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا بودند.

فیاضی گفت: بیش از ۵۰ درصد کادر درمانی بیمارستان فاطمیه واکسینه شده‌اند و همچنان درخواست برای دریافت واکسن کرونا برای پرسنل بیمارستان ادامه دارد.

وی از اجرای طرح هوشمند مقابله با کرونا و غربالگری شهروندان در شهرستان خوانسار خبر داد و گفت: از شهروندان خوانساری خواستارم برای کمک به قطع کامل زنجیره بیماری کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری نشان دهند، از دورهمی‌ها، حضور در برپایی تجمعات و مهمانی‌ها پرهیز کنند، تنها در صورت نیاز در شهر تردد کنند که قبل از خارج شدن از منزل استفاده از ماسک را فراموش نکنند، در صورت داشتن علائم بیماری کرونا به مرکز بیماری‌های تنفسی شهر خوانسار مراجعه کنند.

کد خبر 485972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.