عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ساخت اولین پل مکانیزه شاهرود تا ضدعفونی جایگاه‌های سی ان جی قزوین و رنگ آمیزی و زیبا سازی جداول شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نهمین مرحله ضدعفونی جایگاه‌های سی ان جی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام نهمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه‌های سی ان جی و توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان این جایگاه‌ها توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

عملیات هرس و فرم دهی درختان خرمشهر

شهرداری خرمشهر با فعال سازی سه اکیپ به صورت همزمان، عملیات هرس و فرم دهی درختان سطح شهر را در معابر و پارک‌ها با هدف بهبود وضعیت رشد درختان و زیباسازی سیما و منظر شهری آغاز کرد. پیش از این نیز در فصل پاییز سال گذشته بیش از ۴۰ هزار درخت توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر هرس شد.

آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهر ساری

علیرضا سعیدی، سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهر ساری در روزهای پایانی سال ۹۹ آسفالت شد.

تعطیلی مشاغل پر خطر تالش

محمد حسین شاهکویی، فرماندار تالش با اعلام وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، فعالیت بازارهای سربسته و مشاغل گروه‌های پر خطر را به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام و بر ضدعفونی مکان‌های عمومی و محیط‌های اداری تاکید کرد.

رنگ آمیزی و زیبا سازی ۸۵ درصد از جداول شهر زرند

محمد مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از ادامه عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر خبر داد و گفت: عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر با ۸۵ درصد پیشرفت همچنان در حال انجام است.

ساخت اولین پل مکانیزه شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با تاکید بر لزوم مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده در سطح شهر با معماری زیبا و خاص، گفت: با توجه به استفاده نکردن مردم از پل‌های عابر پیاده، ساخت پل‌های عابر مکانیزه در راستای حفظ امنیت، سلامت و رفاه شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

خط کشی معابر شهر فردیس

هدف از اجرای خط کشی طولی و عرضی معابر شهر فردیس، ایمن سازی معبر و جلوگیری از تصادفات احتمالی و برقراری نظم و انضباط ترافیکی است.

تحقق ۱۴۰ درصدی بودجه شهرداری فولادشهر

بابک محمدی، شهردار فولادشهر گفت: در سال ۹۹ بالغ بر ۳۰ هزار فیش عوارض نوسازی صادر شده که از این میزان ۱۵ هزار برگ وصول شده است که نشان از مشارکت ۵۰ درصدی شهروندان فولاد شهری در پرداخت عوارض دارد.

بی توجهی شهروندان یاسوجی به دستورالعمل‌های بهداشتی

محمد یزدانپناه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: به رغم قرمز شدن وضعیت شهر یاسوج و تعطیلی اصناف همچنان برخی از مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه هستند.

انجام ۶۳۹ مورد عملیات اطفای حریق و امداد در بوکان

سید فواد هاشمی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: طی سال گذشته ۶۳۹ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است.

کد خبر 485608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.