ناوگان حمل و نقل برون شهری گلپایگان با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل گلپایگان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ناوگان، حمل و نقل برون شهری گلپایگان به مقصد استان‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان شامگاه چهارشنبه در ستاد کرونا با بیان اینکه شهرستان گلپایگان از نظر موقعیت بیماری کرونا به مرز بحران رسیده است که محدودیت‌ها باید با شدت بیشتری اعمال شود، اظهار کرد: شهروندان گلپایگانی در مراکزی مانند بیمارستان، آرامستان‌ها، دورهمی‌های خانوادگی و جشن تولد حضور پیدا نکنند.

وی افزود: کنترل ورودی‌های آرامستان قاضی زاهدی گلپایگان، اعمال منع تردد شبانه و تردد خودروهای غیر بومی، تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار و باشگاه‌های ورزشی همچنان ادامه دارد.

فرماندار گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان، در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شرایط وضعیت نارنجی و قرمز برگزار نمی‌شود، نذری افطاری نیز باید به صورت بیرون بر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

با احساس وظیفه با متخلفین برخورد می‌کنیم

قاسم شریفیان، دادستان گلپایگان با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا اظهار کرد: همه موظف هستیم با خرد باور و احساس وظیفه با متخلفین برخورد داشته باشیم و هیچ‌گونه قصور و کوتاهی را در این رابطه نمی‌پذیریم.

وی افزود: به محض دریافت گزارش موارد تخلف بدون فوت وقت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و اگر قصوری صورت گرفته باشد رسیدگی خواهد شد.

فعالیت ناوگان حمل و نقل برون شهر گلپایگان با ۵۰ درصد ظرفیت

محمد فیضی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل گلپایگان اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ناوگان حمل و نقل برون شهری از مبدأ گلپایگان تا مقصد استان‌های تهران و اصفهان و کرج با ۵۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل برون شهری گلپایگان تحت هیچ عنوان مجاز به مسافرگیری بین راهی نیستند که مسافران در صورت مشاهده تخلف واحد حمل و نقل به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلپایگان اطلاع دهند که برخورد قاطع شود.

کد خبر 485517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.