راه اندازی سامانه شفافیت تبریز؛ رضایت شهروندان و نارضایتی سودجویان

شهردار تبریز گفت: راه‌اندازی سامانه شفافیت و سیستم یکپارچه‌سازی اطلاعات موجب پیشگیری از فساد و البته نارضایتی سودجویان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج شهین باهر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"راه‌اندازی سامانه شفافیت و سیستم یکپارچه‌سازی اطلاعات موجب پیشگیری از فساد و البته نارضایتی سودجویان شده است.

راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و شفاف‌سازی امور جز برنامه‌های شورای پنجم است که تا پایان این دوره تکمیل و در بخش‌های املاک، چک، ماشین آلات، قراردادها و پرونده‌های حقوقی راه اندازی می‌شود. سامانه‌های شفافیت را در پنج بخش یاد شده تکمیل کرده و تحویل دوره بعدی مدیریت شهری خواهیم داد که امیدواریم شورا و شهردار بعدی آنها را کنار نگذارد.

بزرگترین اتفاق در شورای پنجم، راه اندازی سامانه‌های شفافیت است که از جمله از طریق دسترسی به سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات امروز به صورت دقیق می‌توانیم تعداد ماشین‌آلات، محل فعالیت و تجهیزات و امکانات موجود و حتی مباحث مربوط به جرایم را رصد کنیم. امروز در کنار مبارزه با فساد، ارتقای توانمندی در خصوص کسب اطلاعات جامع از امکانات موجود و مدیریت مناسب آن به صورت شفاف در دسترس ماست و امروز می‌توانیم به صورت شفاف نظارت جامعی بر عملکرد مجموعه‌های شهرداری داشته باشیم. از تلاش و زحمات سازمان‌ها و بخش‌هایی که در راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت همکاری داشتند تشکر می‌کنم".

کد خبر 485109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.