مثبت شدن تست ۷ نفر از اعضای تیم، شوک بزرگی بود

معاون ارتباطات باشگاه فرهنگی ورزشی بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در استان های اصفهان و خوزستان از مسئولین تعویق بازی را داریم تا مشکلی برای هیچ کدام از دو تیم رخ ندهد.

محمد حسین جانی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تیم فوتسال بازارهای روز کوثر پس از پایان دور اول لیگ، تمرینات خود را شروع کرد و در سطح آمادگی خوبی برای بازی برابر اهورا بهبهان بود اما متأسفانه بعد از مشخص شدن نتایج تست کرونا، ۶ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی تیم با تست مثبت کرونا رو به رو شدند و این دوستان را برای این بازی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در حال آماده کردن مستندات برای ارسال به فدراسیون فوتبال هستیم که تصمیم‌گیری در این زمینه انجام شود. با توجه به اینکه استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد و اصفهان نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت، از مسئولین درخواست داریم برای حفظ سلامتی اعضای هر دو تیم، تدبیر ویژه‌ای داشته باشند که این بازی به تعویق بیانجامد که مشکلی برای دو تیم پیش نیاید.

جانی پور خاطرنشان کرد: شرایط هر دو تیم بسیار خوب است و تیم بازارهای روز کوثر نیز در اوج آمادگی به سر می‌برد که این اتفاق شوک بزرگی به تیم‌مان بود و امیدوارم مسئولین کمیته مسابقات فوتسال، یک تصمیم جدی و منطقی را لحاظ کنند.

کد خبر 485107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.