قتل ۸ نفر از اعضای یک خانواده

دستگیری ۷۶ سارق حرفه‌ای، قتل خانوادگی، کشف ۱۸۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی، کشف شش تن مواد مخدر، به دام افتادن مامور قلابی و دستگیری فروشندگان آثار علمی بدون مجوز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۷۶ سارق در تعطیلات نوروز امسال و در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: دستگیری این سارقان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش یافت.

محمود علی‌فر افزود: با دستگیری این افراد، ۲۸۹ فقره انواع سرقت از جمله لوازم منزل، محتویات داخل خودرو و کابل برق کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش دارد.

وی گفت: کشف ۱۷ کیلو و ۶۵۱ گرم انواع موادمخدر، ۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری و تحویل ۲۹۰ متهم شامل سارق، فروشنده موادمخدر، مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب به مرجع قضائی از دیگر اقدامات

پلیس انتظامی گنبدکاووس طی ۱۵ روز تعطیلات نوروز امسال است، مقدار کشفیات مواد مخدر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد بیشتر شد.

علی‌فر اعتماد و رضایتمندی مردم را بالاترین سرمایه پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف محوله با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و نیز آرامش مردم به‌شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پارسال در مجموع ۴۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

قتل ۸ نفر از اعضای یک خانواده

فرماندار اهواز گفت: مردی در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی با استفاده از اسلحه هشت نفر از بستگان خود را به قتل رساند و سپس به زندگی خود نیز پایان داد.

جمال عالمی نیسی اظهار کرد: یک مرد ۵۰ ساله که سابقه اعتیاد به شیشه و سابقه کیفری داشته در ابتدا چهار نفر از اعضای خانواده همسر اول خود را با اسلحه جنگی به قتل رساند.

وی افزود: این شخص سپس به شهرستان کارون رفته و در آنجا نیز چهار نفر دیگر شامل پدر و مادر همسر دوم خود و نیز فرزندش و برادرزاده همسر دومش را با اسلحه به قتل رساند.

عالمی نیسی اضافه کرد: این مرد که ساکن محله زرگان در اهواز بوده، بعد از اقدام به قتل خودکشی کرد.

فرماندار اهواز همچنین گفت: این پرونده همچنان در دست بررسی است و اسلحه و خودروی استفاده شده در این حادثه نیز کشف شده است.

کشف ۱۸۶ کیلوگرم موادمخدر صنعتی

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: پایگاه دریابانی گناوه در عملیاتی مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

ولی الله رضایی نژاد اظهار کرد: این میزان مواد مخدر از یک فروند شناور در خور مرکزی بندر گناوه کشف شده است. در این عملیات چند نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: عزم کارکنان مرزبانی برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا جدی است و با هر گونه ناامنی و قاطع برخورد می‌کنند.

کشف ۶ تن موادمخدر در ایام نوروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۸۸ عملیات ضربتی و مقتدرانه برخورد و مقابله با سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر در ایام نوروز امسال در استان ۶ تن موادمخدر کشف شد.

احمد طاهری اظهار کرد: رسالت پلیس پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل جرایم بوده و نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها انگیزه را برای حمایت از تولید که پایه‌های اقتصاد کشور محسوب می‌شود را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق مضاعف کرده و ان‌شا الله با اقدام قاطع و مؤثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف و رسالت‌های مهم پلیس برخورد با جرایم، مقابله با مجرمان و سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است، افزود: امنیت مردم در سیستان و بلوچستان و مقابله با اشرار خط قرمز پلیس استان محسوب می‌شود و تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی این است که خالصانه و جان بر کف در راه مقابله با اشرار، سارقان مسلح و قاچاقچیان موادمخدر و ارتقا و پایداری امنیت قاطعانه ایستادگی کند.

به دام افتادن مأمور قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: فردی که با جعل عنوان مأموران پلیس، اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد در عملیات مأموران پایگاه اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

مهدی پورامینایی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی خود را به عنوان مأمور پلیس معرفی کرده و با مراجعه به برخی افراد از آنان مبالغی را اخاذی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین راستا مأموران پایگاه اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یکسری کار اطلاعاتی موفق شدند سرنخ‌هایی از یک متهم سابقه دار را به دست آورند و وی را هنگام ارتکاب جرم و با لباس نظامی دستگیر کنند.

دستگیری فروشندگان آثار علمی بدون مجوز

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری سه فروشنده غیر مجوز آثار علمی خبر داد و گفت: متهمان با انتشار و فروش آثار علمی در فضای مجازی کسب درآمد می‌کردند.

داود معظمی گودرزی اظهار کرد: یکی از مؤلفان و دارای تعدادی فراوان اثر علمی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد، فرد یا افرادی بدون اجازه ایشان در فضای مجازی اثرهای علمی وی را تبلیغ و به ازای فروش آن مبالغی را دریافت می‌کنند و این امر به آبرو و حیثیت و اعتبار وی لطمه وارد کرده است.

معظمی اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی، مدیران کانال‌ها شناسایی و مشخص شد که این کانال‌ها بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارند و متهمان به ازای هر یک از آثار علمی شاکی مبالغی را تعیین و در صورت درخواست دنبال کننده، ابتدا باید مبالغ اعلامی را واریز و در نهایت اثر علمی در اختیار وی قرار می‌گرفت.

کد خبر 485028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.