سومین برد گاندوها ثبت می شود؟

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته نوزدهم لیگ بیستم میزبان صنعت نفت آبادان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در هفته‬ نوزدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۳۰/‏۱۷ میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود، ذوب آهن که هفته‬ گذشته در تهران سه امتیاز بازی را مقابل پیکان واگذار کرد تلاش می‌کند با شکست صنعت نفت سومین برد خود را در لیگ بیستم به دست آورده و به نوعی از قعر جدول رده‌بندی جدا شود این در حالی است که شاگردان پورموسوی نیز تیم سرسختی هستند و به آسانی تن به شکست نمی‌دهند.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود عملکرد خوب این دوازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آهن در مصاف با صنعت نفت هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد مجتبی حسینی به ترکیب ایده آل خود در خط دفاع رسیده و بعید است تغییراتی را در آنها ایجاد کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، قاسم حدادی فر، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور حدادی فر و جهانی در میدان و استفاده از تجربه آنها قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان پورموسوی خواهند بودبه احتمال فراوان دارکو بیدوف در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهد آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

کد خبر 484395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.