فهرست شهرهایی که به زودی قرمز و نارنجی می‌شوند

بروز خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است و به زودی ۶۵ شهر جدیدی قرمز و نارنجی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، بروز خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است. هم اکنون روند بستری مبتلایان در تمامی استان‌های کشور جز خوزستان صعودی و با سرعت زیادی در حال افزایش است.

شهرستان‌های خوی و نقده (آذربایجان غربی)، شاهین شهر و میمه، فلاورجان، لنجان و نجف‌آباد (اصفهان)، پردیس و شهریار (تهران)، بروجن (چهارمحال و بختیاری)، لالی (خوزستان)، خرمدره (زنجان)، سپیدان (فارس)، دلفان (لرستان) و قائم شهر (مازندران) به‌زودی در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت.

شهرستان‌های تبریز، چاراویماق و مرند (آذربایجان شرقی)، پلدشت، پیرانشهر و چالدران (آذربایجان غربی)، آران و بیدگل، سمیرم و کاشان (اصفهان) ایوان (ایلام)، بینالود، سبزوار و مشهد (خراسان رضوی)، دامغان، سمنان و شاهرود (سمنان)، کوه‌چنار، گراش و لارستان (فارس)، قم (قم)، سنندج (کردستان)، شهربابک (کرمان)، پاوه (کرمانشاه)، بندرگز و گرگان (گلستان)، رودبار، فومن و لاهیجان (گیلان)، پلدختر، چگنی، رومشکان و کوهدشت (لرستان)، آمل، جویبار، رامسر، ساری و گلوگاه (مازندران)، آشتیان و زرندیه (مرکزی)، بندرلنگه، قشم و میناب (هرمزگان)، تویسرکان، فامنین و کبودرآهنگ (همدان)، تفت و مهریز (یزد) به زودی در وضعیت نارنجی قرار خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 484256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.