دستگیری قاتل برادرکش

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در سرپل ذهاب، کشف ۶۵۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، کشف ۴ قبضه اسلحه جنگی و شکاری، دستگیری قاتل برادرکش، به دام افتادن قاتل فراری و دستگیری دو سارق موبایل را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان دستگیر شدند.

محمد رستمی گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با حضور به موقع پلیس در محل مشخص شد، افرادی به دلیل مشکلات و اختلافات قبلی با یکدیگر به شدت درگیر شدند که با آمادگی بالای مأموران انتظامی تعداد پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف ۶۵۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق

رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۶۵۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

محمدرضا مقیمی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در عمل به شعار سال جدید "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال جاری با تداوم اقدامات کنترلی و مقابله‌ای توانستند انبارها و مراکز متخلف توزیع کالا که به صورت ماهرانه‌ای اقدام به قاچاق و یا احتکار کالا می‌کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید و بازرسی از مراکز مذکور انواع کالای قاچاق و احتکاری از قبیل لوازم یدکی خودرو، تجهیزات رایانه و تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، روغن خوراکی، اقلام پزشکی و دارو، پوشاک، نهاده‌های دامی، سیگار، انواع احشام و طیور و سوخت را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کشور کشف کردند.

رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۵۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۱۲۰ خودرو توقیف و ۳۰۲ متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۴ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری در سردشت کشف و چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

مسعود خرم نیا افزود: از این تعداد سه قبضه اسلحه جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری بوده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در شهرستان خوی نیز مأموران یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت را حین سرقت دستگیر کردند.

دستگیری قاتل برادرکش

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلی که دو برادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود خبر داد.

علی محمدی اظهار کرد: در پی دو فقره قتل (قتل دو برادر توسط برادرشان) در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل رسیدگی پرونده به صورت ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضائی قاتل را طی خروج از کشور در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرد و گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

به دام افتادن قاتل فراری

رئیس دادگستری شهرستان کرخه گفت: فردی که در جریان یک قتل مسلحانه متواری شده بود، بعد از شناسایی کمتر از ۴۸ ساعت به همت مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد و در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه صحنه مشخص شد یک نفر در جریان یک تیراندازی بر اثر شلیک اسلحه شکاری به قتل رسیده و ضارب هم پس از ارتکاب جرم از محل فرار کرده است.

دستگیری سارقان موبایل

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ و اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در جنوب تهران خبر داد.

علیرضا ناصری نژاد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط دو موتورسوار در منطقه شهر ری بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارقان در اختیار تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از متهمان به دست آمد و مشخص شد که سرقت‌ها توسط دو موبایل قاپ حرفه‌ای انجام می‌شود.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه متهمان، هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی گوشی سرقتی از همان مکان کشف شد، افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری شهر ری به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند.

کد خبر 483928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.