با مسابقات نوروزی تخت فولاد همراه شوید

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری چهار مسابقه نوروزی با هدف معرفی ظرفیت‌های مذهبی، گردشگری و معماری و معرفی مشاهیر مدفون در این آرامستان تاریخی خبر داد.

سید علی معرک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌های نوروزی این مجموعه امسال با رویکرد فعالیت در فضای مجازی و بدون هیچ برنامه میدانی با راهبرد جذابیت استفاده از مسابقه، برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اجرای چهار مسابقه نوروزی افزود: مسابقه تلویزیونی با عنوان "نام و نشان" پیرامون سرزمین تخت فولاد و مشاهیر فرهنگی و علمی مدفون در این آرامستان برنامه‌ریزی شده است که ۱۳ شخصیت در قالب این مسابقه معرفی می‌شوند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ادامه داد: این مسابقه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۱:۴۵ از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود که علاقه مندان تا ساعت ۲۰ همان شب فرصت دارند پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۳۳ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز هر روز یکی از ظرفیت‌ها و جلوه‌های تخت فولاد معرفی می‌شود، تصریح کرد: ساعت ۲۱:۴۵ نیز مسابقه "نام و نشان" برای بار دوم پخش می‌شود که پس از ارائه اطلاعاتی درباره شخصیت مورد سوال مسابقه، به صورت زنده و مستقیم بین افرادی که جواب صحیح را ارسال کرده‌اند، قرعه کشی شده و به سه برنده مبلغ ۳۱۳ هزار تومان اهدا می‌شود.

معرک نژاد با اشاره به برگزاری سه مسابقه با محوریت صفحات اینستاگرامی گفت: مسابقه "سرزمین مشاهیر" در تاریخ‌های سوم، پنجم، هفتم، نهم، یازدهم و سیزدهم در صفحه اینستاگرامی تخت فولاد به آدرس takhtefoulad_ir@ برگزار می‌شود که سوال پیرامون شخصیت‌های مدفون یا ظرفیت‌های این مجموعه فرهنگی است و از بین افرادی که جواب صحیح را ذیل سوال مطرح شده بفرستند، قرعه کشی شده و به پنج نفر از برگزیدگان پنج جایزه نقدی صد هزار تومانی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقه "نگارخانه" نیز از صفحه اینستاگرامی "سرزمین شگفت‌انگیز "به نشانی sarzamine_shegeftangiz@ روزهای چهارم، ششم، هشتم، دهم و دوازدهم برگزار می‌شود و پیرامون ظرفیت‌های هنری، معماری و گردشگری است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به برگزاری مسابقه سرزمین پرستاره، گفت: این مسابقه نیز در صفحه اینستاگرامی "حدیث خوبان" به نشانی hadise_khoban@ در روزهای سوم، پنجم، هفتم، نهم و یازدهم در سطح ملی اجرا می‌شود که به شناخت عرفا و فقهای مدفون در تخت فولاد می‌پردازد.

معرک نژاد خاطرنشان کرد: تلاش این مجموعه استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای، با حداقل حضور مردم در تخت فولاد بوده تا بالاترین سطح معرفی ظرفیت‌های تخت فولاد را داشته باشد؛ لذا در این راستا هر روز در صفحات مجازی مجموعه تخت فولاد، تورهای گردشگری داریم تا شهروندان اصفهانی و دیگر هموطنان با ظرفیت‌های تخت فولاد بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 483581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انیس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    0 0
    خوب