سلیمی: قوه قضائیه با مختل کنندگان مسیر تولید برخورد کند

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید به اصلاح قوانین زائد و موازی حوزه تولید بپردازد و قوانین و مقررات تازه ای در راستای حمایت از تولیدکنندگان تصویب کند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب طی چندین سال گذشته بر مبنای اقتصاد شعار سال را معین می‌کنند؛ بر همین اساس مهمترین اولویت امروز کشور مباحث اقتصادی بوده و مسئولان باید نسبت به اشتغال و معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه سال گذشته شعار جهش تولید به دلیل موانع بسیار مسیر تولید به صورت مطلوب اجرا نشد؛ یکی از مهمترین موانع مسیر تولید اخذ مجوزها و استعلامات که باید تولید کنندگان از وزارتخانه و ادارات تهیه کنند بر همین اساس نیاز است دولت با کمک مجلس شورای اسلامی بسیاری از این قوانین بیهوده را اصلاح کند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نیاز است بانک‌ها نیز از تولیدکنندگان حمایت کنند و در این مسیر تسهیلات کم بهره‌ای را در اختیار آن بگذارند.

سلیمی تصریح کرد: قوه قضائیه با مختل کنندگان مسیر تولید برخورد کند و همچنین مجلس شورای اسلامی نیز باید به اصلاح قوانین زائد و موازی حوزه تولید بپردازد و قوانین و مقررات تازه‌ای در راستای حمایت از تولیدکنندگان تصویب کند.

کد خبر 483306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.