محمد صالحی: راه ایجاد امید در مردم، رونق تولید است

نماینده فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه حل ایجاد امید و دلگرمی در بین مردم تولید است و انتظار می‌رود با حذف بسیاری از بروکراسی‌های اداری و قانون‌های بیهوده، فرآیند اخذ مجوز جهت راه اندازی کارگاه تولیدی کاهش یابد.

حسین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: سال گذشته در مسیر تولید اقدامات شایسته‌ای انجام شد و همچنین مجلس شورای اسلامی نیز کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان کمیسیون جهش تولید تشکیل داد و همگام با دولت در مسیر جهش تولید گام برداشت.

وی افزود: در حال حاضر بروکراسی‌های اداری و برخی از مشکلات این حوزه باعث ایجاد موانع بسیاری در مسیر تولید شده و فرآیند آن را برای سرمایه گذاران پیچیده کرده است. مجلس و دولت باید با همکاری یک‌دیگر موانع را از مسیر بردارند.

نماینده فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که یک تولید کننده جزئی بخواهد یک کارگاه کوچک در شهرستان راه اندازی کند، باید موانع بسیاری را پشت سر بگذارد و برخی مواقع نیز بسیاری از موانع باعث ناامیدی تولیدکنندگان و رشد بیکاری در جامعه می‌شود.

محمدصالحی یادآور شد: راه حل ایجاد امید و دلگرمی در بین مردم تولید است و انتظار می‌رود با حذف بسیاری از بروکراسی‌های اداری و قانون‌های بیهوده، فرآیند اخذ مجوز جهت راه اندازی کارگاه تولیدی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تاکید مقام معظم رهبری و همت دولت و مجلس شورای اسلامی مشکلات و موانع مسیر تولید در کشور برطرف شود و حمایت‌های لازم از تولید کنندگان افزایش یابد.

نماینده فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مهمترین نگرانی مردم مسائل اقتصادی است و در صورتی که با رونق چرخه تولید، مسائل و معضلات اقتصادی و بیکاری در کشور برطرف شود، بخش عظیمی از مشکلات مردم ایران برطرف خواهد شد.

کد خبر 483175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.