مجرمان در تیررس گشت‌های کمین و شکار پلیس آگاهی اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از راه‌اندازی گشت‌های کمین و شکار این پلیس به منظور تنگ‌تر شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش مردم و مسافران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: به منظور تنگ‌تر شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز ۱۴۰۰ گشت‌های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی استان در مرکز استان راه اندازی شدند.

وی افزود: این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس بر اساس تخصص و آموزش‌های حرفه‌ای در سطح شهر و راه‌های ورودی شهر به گشت زنی پرداخته و در صورت مشاهده مجرمان با آنها برخورد قانونی می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: عمده فعالیت این واحدهای تخصصی مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصی، مغازه، جیب بری، کیف قاپی، سرقت‌های توأم با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت مردم با نیروهای پلیس در تمام طول سال، افزود: از شهروندان عزیز می‌خواهیم ضمن خودمراقبتی و حذف بسترهای وقوع جرم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی و یا وقوع جرم و سرقتی موضوع را سریعاً با مشخصات کامل آن از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 482981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.