ریما رامین فر از پایتخت تا ابد و یک روز + بیوگرافی و عکس

ریما رامین فر بازیگر سریال های پایتخت، چک برگشتی و بازیگر فیلم های سینمایی ابد و یک روز، زاپاس، یه حبه قند و رفیق بد و همسر امیر جعفری، ۵ فرودین سال ۱۳۴۹ متولد شد.

به گزارش ایمنا، ریما رامین فر دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. ریما رامین فر در سال ۱۳۷۶ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد و هم اکنون بازیگر سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی ریما رامین فر

ریما رامین فر متولد ۵ فرودین سال ۱۳۴۹ در تهران است و ۵ فروردین ۱۴۰۰ یک شمع دیگر به کیک تولدش اضافه خواهد کرد تا ۵۱ سالگی‌اش را جشن بگیرد.

وی در سال ۱۳۶۹ دیپلم گرفت و در رشتهٔ گرافیک توانست به دانشگاه راه بیابد و پس از یک‌سال تصمیم گرفت به آلمان برود و در آن‌جا به تحصیل خود بپردازد و پس از چند سال به ایران بازگشت و توانست در رشتهٔ هنر قبول شود و همزمان با ورود به دانشگاه به فعالیت خود در تئاتر پرداخت.

ریما از سال ۱۳۷۱ در رشتهٔ تئاتر به تحصیل خود در دانشگاه ادامه داد. نخستین کار حرفه‌ای او به عنوان بازیگر در عرصهٔ تئاتر، نمایش «شب بخیر مادر»، نوشتهٔ مارشا نورمن، با کارگردانی حامد محمدطاهر بود که در سال ۱۳۷۵ در تئاتر شهر به اجرا درآمد.

وی در دانشگاه، در مقطع کارشناسی نمایش و همچنین کارشناسی ارشد کارگردانی، به فراگیری دانش در زمینهٔ بازیگری و کارگردانی پرداخت. رامین فر در سال ۱۳۸۰ در «یک دقیقه سکوت» بازی کرد و جایزهٔ دوم بازیگری جشنوارهٔ تئاتر فجر را گرفت و در نمایش «زمزمهٔ مردگان» هم جایزهٔ اول بازیگری جشنوارهٔ تئاتر فجر را کسب کرد.

او در دههٔ ۱۳۸۰ فعالیت خود در تلویزیون ایران را با نویسندگی در سریال بدون شرح و بازیگری در مجموعهٔ من یک مستاجرم و نویسندگی مجموعهٔ کمربندها را ببندیم آغاز کرد.

قد ریما رامین فر ۱ متر و ۷۸ سانتی متر است این در حالیست که قد همسرش امیر جعفری ۱ متر و ۹۰ سانتی متر عنوان شده است. ریما فرزند ابوالحسن رامین فر است.

ریما رامین فر از پایتخت تا ابد و یک روز + بیوگرافی و عکس

ریما رامین فر و همسرش

ریما رامین فر و امیر جعفری در کلاس‌های تئاتر با هم آشنا شدند و اولین خواستگاری امیر جعفری از ریما رامین فر زمانی که امیر جعفری ۱۹ سال سن داشت اتفاق افتاد که با مخالفت ریما رامین فر مواجه شد.

ریما رامین فر و امیر جعفری پس از ۱۱ سال در نهایت در در سال ۱۳۸۰ باهم ازدواج کردند که حاصل این ازدواج فرزندی به نام آئین است که در ششم شهریور ۱۳۸۶ متولد شد. ریما رامین فر هفت خواهرشوهر دارد و ۴ سال از شوهرش بزرگ‌تر است.

پسر ریما رامین فر در پایتخت ۶

مدتی پیش از انتشار پایتخت ۶ شایعه‌ای بر سر زبان‌ها افتاد که آیا بهروز در پایتخت ۶ پسر ریما رامین فر است؟؛ اما این شایعه نتوانست زیاد بر سر زبان‌ها بچرخد و مشخص شد پسر فهیمه در پایتخت ۶ نوجوانی ۱۴ ساله اهل جویبار به نام ابوالفضل رجبی است.

ریما رامین فر از پایتخت تا ابد و یک روز + بیوگرافی و عکس

اینستاگرام ریما رامین فر

ریما رامین فر زمانی که به عنوان مهمان در برنامه خندوانه حاضر شده بود؛ گفت: "من در هیچیک از شبکه‌های اجتماعی صفحه و کانال ندارم و صفحات و پیج‌های اینستاگرامی که با نام من وجود دارد فیک هستند و افرادی هستند که به جای من زندگی می‌کنند عکس می‌گذارند و جواب این و آن را می‌دهند! "

ریما رامین فر در خندوانه

ریما رامین فر در مرداد ماه ۹۴ میهمان خندوانه بود. در ابتدا رامبد جوان با گفت: " زن‌هایی هستند که می‌توانند، رئیس شورای شهر خانواده‌شان باشند و می‌توانند به بهترین شکل آن را مدیریت کنند" و اینگونه ریما رامین فر را به صحنه اجرای خندوانه دعوت کرد.

ریما رامین فر در خندوانه از گلایه‌هایش نسبت به امیر جعفری، تا نگهداری از آئین پسرش، محبوبیت جناب خان در سطح جامعه و انتقاد نسبت به میزان مطالعه در جامعه صحبت کرد.

ریما رامین فر از پایتخت تا ابد و یک روز + بیوگرافی و عکس

حمایت ریما رامین فر از حسن روحانی

ریما رامین‌فر با امضای طوماری در ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان، ضمن قدردانی از انصراف محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کرد.

ریما رامین فر و محسن تنابنده

ریما رامین فر و محسن تنابنده همکاری خود را از پایتخت ۱ آغاز کردند و این همکاری تا پایتخت ۶ ادامه داشت. هم بازی شدن ریما رامین فر با محسن تنابنده در سریال پایتخت بسیار چشم نواز بود و یقیناً همای سعادت تا سالیان سالیان در خاطر ایرانیان خواهد ماند.

فیلم شناسی ریما رامین فر

سینمایی

تلویزیونی

چهل و هفت

پایتخت ۶

سوفی و دیوانه

پایتخت ۵

ابد و یک روز

پایتخت ۴

زاپاس

پایتخت ۳

فصل نرگس

پایتخت ۲

مرگ ماهی

چک برگشتی

سیزده

پایتخت ۱

قصه‌ها

من یک مستاجرم

یه حبه قند

شیرین

رفیق بد

نان، عشق، موتور ۱۰۰۰

کد خبر 482820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.