عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم فروردین ماه

در این بسته خبری از سیاست‌ شهرداری قزوین در سال جدید تا بهسازی تابلوهای نامگذاری در خرمشهر و رصد وضعیت تاسیسات گردشگری کردستان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

کاشت بیش از ۳۵۰ هزار بوته گل در عجب شیر

رضا رحمت‌اللهی، شهردار عجب‌شیر از کاشت ۳۵۰ هزار بوته انواع گل جهت زیباسازی شهر خبر داد و اظهار کرد: جهت صرفه جویی در هزینه‌های شهرداری و برای نخستین بار، این گل‌ها در گلخانه شهرداری تولید شده و در طول سال در سطح شهر کاشت می‌شود.

رصد وضعیت تأسیسات گردشگری کردستان

یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال، ۱۲ تیم نظارتی وضعیت تأسیسات گردشگری استان را رصد می‌کنند.

سیاست شهرداری قزوین در سال جدید

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان، معادل ۴۴ درصد از بودجه شهرداری قزوین در سال جدید بر مبنای اجرای سیاست‌های حمل و نقل و ترافیک شهری متمرکز شده است.

فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان قرچک

بهمن خطیبی، فرماندار قرچک گفت: ستاد خدمات سفر این شهرستان در قالب ۱۰ کمیته با مسئولیت ادارات مرتبط و عضویت سایر دستگاه‌ها در حال فعالیت و انجام وظایف محوله در ایام نوروز است.

بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۰

منصور طعنه‌گنبدی، شهردار گنبدکاووس گفت: با برگزاری جلسات با اعضای شورای شهر اسلامی و پیش‌بینی‌های انجام شده بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان تعیین شد.

تقسیم گیاهان مثمر و غیر مثمر علمی نیست

محسن قربانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان از آبیاری ۹۰ درصد فضای سبز شهری با آب خام خبر داد.

ساخت ۲ زمین ورزش ساحلی در دیر

علی ابراهیمی، شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی زمین والیبال و فوتبال ساحلی به مساحت سه هزار مترمربع در کنار ساحل این بندر آغاز شده است.

اجرای برنامه نوروز باستانی در خطه طلایی به صورت مجازی

علیرضا نکویی، مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر گفت: با اعلام محدودیت‌های کرونایی در نوروز ۱۴۰۰ به سمت اجرای برنامه نوروز باستانی، خطه طلایی گام برداشتیم که در این ویژه برنامه نوروزی با بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان مطرح کشور و استان برنامه‌ای ۵ قسمتی طنز تولید و منتشر خواهد شد.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در ایذه غیر قانونی است

مدیر حمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری شهرستان ایذه از غیر قانونی بودن افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در این شهرستان خبر داد.

بهسازی تابلوهای نامگذاری محلات سطح شهر خرمشهر

بهسازی تابلوهای نامگذاری محلات سطح شهر توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرمشهر با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری آغاز شد.

کد خبر 482816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.