انجام ۶۱۱ ماموریت اورژانس در روز اول بهار ۱۴۰۰

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در روز اول فروردین سال ۱۴۰۰ نیروهای امدادی اورژانس استان اصفهان ۶۱۱ مأموریت انجام دادند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد مأموریت‌های اورژانس استان اصفهان در روزهای ابتدایی سال جدید، اظهار کرد: ۱۷۵ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس استان اصفهان در نوروز امسال فعالیت می‌کنند و در نخستین روز نوروز نیروهای اورژانس استان اصفهان در ۶۱۱ عملیات امداد و نجات مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد مأموریت شهری ۴۵۵ مورد و مأموریت جاده‌ای ۱۵۶ مورد بوده و از این تعداد ۴۷۶ حادثه غیر تصادقی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۵ مورد امدادرسانی منجر به بستری شده است و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و ۸۳ نفر به دلیل عدم رضایت به مراکز درمانی منتقل نشدند.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ مورد تصادف در ۲۴ ساعت اخیر در سطح استان اصفهان رخ داده است، افزود: از این تعداد ۸۵ تصادف شهری و ۵۰ تصادف جاده‌ای بوده و ۹۱ نفر بر اثر تصادف مجروح و در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

عابدی تصریح کرد: ۱۳ نفر نیز در تصادفات روز اول فروردین برای انتقال به مراکز درمانی رضایت ندادند و دو نفر نیز قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: همچنین در روز اول فروردین ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا توسط اورژانس به مراکز درمانی اصفهان منتقل شده است.

کد خبر 482636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.