اسماعیلی: رمز پیشرفت کشور در گرو تولیدات داخلی است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی مسئولان نه تنها از تولیدکنندگان حمایت نمی‌کنند بلکه در مسیر تولید سنگ اندازی هم می‌کنند.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: رمز موفقیت و پیشرفت کشور در گرو تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری ضمن اینکه تا حدودی از روند تولید در کشور اظهار رضایت کردند، فرمودند انتظار می‌رود با همت ملت و مسئولان شرایط تولید در کشور به نقطه مطلوب دست یابد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه حمایت از تولید داخلی در ایران نهادینه نشده و بسیاری از مسئولان همواره به این باور نرسیده‌اند که باید از تولیدات داخلی حمایت کرد؛ بر همین اساس مقام معظم رهبری تاکید کردند که لازم است حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان صورت بگیرد.

اسماعیلی تاکید کرد: واحدهای تولیدی باید به عنوان عامل پیشرفت کشور تلقی شود و در این مسیر نیاز است حمایت‌هایی از این واحدهای تولیدی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی مسئولان نه تنها از تولیدکنندگان حمایت نمی‌کنند بلکه در مسیر تولید سنگ اندازی هم می‌کنند؛ در صورتی که امروز نیاز است که مسئولان با پشتیبانی از واحدهای تولیدی موانع مسیر آنها را کاهش دهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی طی ماه‌های گذشته توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی در جریان بررسی بودجه داشت.

کد خبر 482580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.