پیام تبریک نوروزی رئیس شورای شهر اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه شعبان را به شهروندان این کلانشهر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در پیام تبریک تصویری خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: از طرف خود و همکارانم در شورای اسلامی شهر اصفهان ایام ماه شعبان و میلاد موالید ارجمند این ماه و فرارسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۰ را خدمت همه شهروندان عزیزم عرض تبریک و تهنیت دارم.

وی افزود: سال ۹۹ علیرغم تمام مشکلات با توفیق قرین بود و اتفاقات مبارکی در حوزه مدیریت شهری اصفهان به وقوع پیوست؛ شاهد اتفاقات عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی بودیم که اگر حضور پر نشاط و مدبرانه شهروندان در کنار مدیریت شهری همچون گذشته نبود کار ما با مشکل مواجه می‌شد اما حضور پرنشاط و مدبرانه شهروندان کاری کرد کارستان.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم این حضور، همراهی و همکاری در سال ۱۴۰۰ برای اجرای پروژه‌های بزرگ دیگر رقم بخورد تا شاهد رشد، توسعه و پیشرفت اصفهان عزیز باشیم؛ اصفهان همیشه باید پیشتاز و پیش قراول باشد و همواره مسیر خوبی را در جهت رضایت شهروندان طی کند. اصفهان متعلق به شهدا و شهر فرهنگ، تمدن و هنر است و باید همواره مراقب این درّ گرانبها باشیم،

وی ادامه داد: برای شهروندان آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم مانند همیشه در کنار مدیریت شهری بمانند و ایام خوبی را در کنار یکدیگر تجربه کنیم؛ عزتتان مستدام و سلامتتان برقرار باد.

کد خبر 482546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.