میرزایی: مجلس نظارت خود را در مسیر جهش تولید افزایش دهد

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که جهش تولید در کشور رخ دهد نیازهای داخلی کشور به واسطه‌ تولید داخلی تامین می‌شود و در این راستا اشتغال ایجاد می‌شود و برکات زیادی را برای کشور به همراه دارد.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: عدم تحقق کامل شعار سال گذشته در کشور به این دلیل است که حمایت مناسبی از تولیدکنندگان رخ نداد و موانع تولید نیز همواره در کشور وجود دارد.

وی افزود: در صورتی که جهش تولید در کشور رخ دهد، نیازهای داخلی کشور به واسطه تولید داخلی تأمین می‌شود و در این راستا اشتغال ایجاد می‌شود و برکات زیادی را برای کشور به همراه دارد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری روز گذشته تاکید فرمودند دلایل عدم تحقق شعار جهش تولید در کشور باید برطرف شود و دولت موانع تولید را برطرف کند و حمایت لازم را از تولید کنندگان داشته باشد.

میرزایی خاطرنشان کرد: در مسیر تولید نیاز به قانون گذاری مجلس شورای اسلامی نیست، اما لازم است مجلس نظارت خود را در مسیر جهش تولید افزایش دهد.

کد خبر 482440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.