آزادسازی نقطه کور ترافیکی اصفهان با احداث اولین پل پروژه شهید سلیمانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با احداث اولین پل از مجموعه پل‌های شهید سلیمانی یکی از نقاط کور شهر اصفهان به ویژه در ایامی که مسافران زیادی وجود دارد از گره‌های ترافیکی رها می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسعود بنده‌خدا امروز (جمعه) در مراسم گشایش پل شماره یک از مسیر شرق به جنوب مجموعه تقاطع‌های غیرهمسطح شهید سلیمانی، اظهار کرد: این نقطه یکی از پرترددترین و پرترافیک ترین نقاط شرقی شهر و در مجاورت میدان میوه و تره بار و محل تردد کامیون‌ها است.

وی افزود: تا پیش از احداث این پل خودروهای سبک و سنگین باید از تقاطع غیرهمسطح ارغوانیه که یک منطقه شهری محسوب می‌شد عبور می‌کردند و همین موضوع باعث به وجود آمدن تصادفات بسیار زیادی می‌شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با احداث این تقاطع، ایمنی و آرامش بهتری در منطقه شرق ایجاد و باعث می‌شود آلودگی‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

وی اضافه کرد: در این پروژه تمام جهت‌های حرکتی دیده شده و باعث ایمنی خودروهای سبک و سنگین می‌شود. با احداث این تقاطع یکی از نقاط کور شهر اصفهان به ویژه در ایامی که مسافران زیادی وجود دارد از گره‌های ترافیکی رها می‌شود.

بنده‌خدا گفت: در این پروژه تابلوها و علائم راهنمای مسیر بسیار زیادی ساخته و نصب شده و سایر تابلوها در مسیرهایی که هنوز باز نشده در حال نصب است، خط کشی‌های باقی مانده انجام و ایمن سازی مطلوبی در مسیر انجام می‌شود.

کد خبر 482272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.