توزیع عادلانه امکانات ورزشی در محلات اراک

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر اراک گفت: سعی خواهد شد در مناطق محروم تمامی امکانات و زیرساخت‌های ورزشی ایجاد شود زیرا هر یک متر مربع فضای ورزشی می‌تواند چندین برابر فضاهای آلوده، اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش دهد.

ایرج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شورای پنجم تلاشمان بر این است که خدمات بیش از گذشته به سمت محله محوری برود؛ در همین راستا در سال جاری و هنگام بودجه‌ریزی بحث بودجه محله محور را سرلوحه کارمان قرار دادیم و به طور ویژه بودجه‌ریزی را در مناطق شهرداری در نظر گرفتیم.

وی افزود: در خصوص ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی، رفاهی و اجتماعی به جای تیم داری حرفه‌ای و هزینه‌های سنگین سعی کردیم این کار را به طور عادلانه در مناطق شش‌گانه شهرداری در حوزه خدمات محله‌ای، ایجاد بازارچه‌های میوه و تره بار و مواد پروتئینی ارائه کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر اراک با بیان اینکه در روز ولادت امام حسین (ع) سه زمین چمن مصنوعی را در سطح شهر اراک افتتاح شد، تصریح کرد: این زمین‌ها در پارک گلبرگ و شهرک قائم ایجاد شده و در راستا ارائه خدمات بهتر به شهروندان، ۵۵ محله شهر اراک زمین به چمن مصنوعی فوتبال، زمین والیبال و بسکتبال مجهز و توزیع میزهای پینگ‌پونگ، شطرنج و وسایل بازی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اگر در یک سال به طور یکنواخت ۱۰ محله را مجهز کنیم در کمتر از پنج سال به عدد ۵۵ محله خواهیم رسید، چندین زمین چمن مصنوعی در ماه‌های گذشته افتتاح و سعی خواهد شد در مناطق محروم تمامی امکانات و زیرساخت‌های ورزشی ایجاد شود زیرا هر یک متر مربع فضای ورزشی می‌تواند چندین برابر فضاهای آلوده، اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش دهد.

رضایی خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه‌ای را در این موضوع به کار برده و مکرر خواستار این بوده‌ایم که زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی را شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری مد نظر قرار دهند و با آمدن رئیس جدید این سازمان امید است که شاهد توسعه بیشتری در این محور باشیم.

کد خبر 482259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.