عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اسفندماه

در این بسته خبری از بودجه شهرداری‌های کرمان در سال ۹۹ تا آماده باش سامانه ۱۳۷ قزوین و اتمام مرمت پیاده‌روهای شهر بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ساماندهی دست فروشان شهرکرد

به منظور رفاه حال شهروندان شهرکرد و تسهیل در ترددها، همینطور جلوگیری از سد معبر، دست فروشان شهرکرد ساماندهی شدند.

آماده‌باش سامانه ۱۳۷ قزوین در روزهای نوروزی

سعید رحمانی، مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین بر آمادگی کامل و ویژه سامانه ۱۳۷ برای پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان در نوروز تاکید کرد.

پیش بینی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان گفت: ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی شده است.

تملک تپه باستانی سبزوار برعهده شهرداری نیست

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار با بیان اینکه تملک تپه باستانی معروف به تپه دامغانی‌ها ارتباطی با شهرداری ندارد و مربوط به میراث فرهنگی است، گفت: شهرداری در بحث اعتبارات می‌تواند همراهی کند ولی اکنون نقشه راهی در مورد تپه باستانی برای مشارکت شهرداری وجود ندارد.

آغاز عملیات خط کشی محوری معابر سنندج

سامان سعیدی، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از آغاز عملیات خط کشی ۳۰۰ هزار متر طول خط کشی محوری خبر داد.

اتمام مرمت پیاده‌روهای شهر بجنورد

مهدی حمیدی، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: مرمت پیاده روهای شهر در مسیرهای خیابان پست تا کارگر شمالی، خیابان شریعتی، خیابان فردوسی و نبش چهارراه باسکول به اتمام رسید. نصب سنگ فرش، تعمیر و تعویض بخش‌های آسیب دیده و مرمت کانال‌های حفاری شده و تکمیل سنگ فرش طولی پیاده رو در این مسیرها اجرا شده است.

بودجه دو هزار و ۸۵۰ میلیاردی شهرداری‌های کرمان در سال ۹۹

علی شهسواری، مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان عنوان کرد: سال ۹۹ دو هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان مجموع بودجه شهرداری‌های استان کرمان بوده که ۹۵۰ میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

برگزاری کاروان نوروزی در ۱۰ محله ساری

شهرداری ساری با برگزاری کاروان نوروزی در ۱۰ محله مرکز استان آغاز نوروز سال ۱۴۰۰ را جشن می‌گیرد.

زیباسازی فضای شهری زرند با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان

مهدی ضیاالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اعلام اینکه در این طرح کلیه المان‌های شهری، سطل‌های زباله، جداول بلوارها و خیابان‌ها رنگ آمیزی خواهد شد، گفت: سعی داریم تا قبل از شروع سال جدید بخش قابل توجه‌ای از مسیرهای شهری را زیبا سازی کنیم.

جانمایی هفت نماد نوروزی در شهر ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: هفت المان شهری با محتوای عید نوروز و هفت سین در هفت نقطه شهر ایلام نصب و جانمایی شده است.

کد خبر 482127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.