برخی افراد می خواستند شجاعی و دژاگه را مقابل من قرار دهند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسائل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند. مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است.

به گزارش ایمنا، رسول خطیبی در رابطه با شایعات مطرح شده مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار کرد: نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد و چرا باید در مقطع حساس کنونی، چنین شایعات بی‌پایه و اساسی در مورد کاپیتان‌های تیم مطرح شود.

وی افزود: یک سری از افراد با اظهارنظرها و کارهای خود به دنبال این بودند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسائل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند. مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است، این دو بازیکن بارها در حساس‌ترین مقاطع ممکن به تراکتور کمک کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تیم ما امسال باید در سه جبهه به میدان برود و به تک‌تک بازیکنان مهم خود نیاز دارد، تصریح کرد: حساب ویژه‌ای روی شجاعی و دژاگه بازکردم، تراکتور خانه آنهاست و خودشان هم دوست دارند که برای این تیم به میدان بروند. همانطور که در مصاحبه قبلی تاکید کردم، تصمیم گیرنده نهایی در خصوص مسائل فنی تیم خودم هستم و به هیچکس اجازه دخالت نمی‌دهم.

کد خبر 481423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.