هوای اصفهان ۳ درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهیم بود، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد گذر موجی ناپایدار و افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید هستیم و دمای هوا ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا دو روز آینده در استان اصفهان، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهیم بود.

وی با اشاره به این که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد گذر موجی ناپایدار از استان خواهیم بود، تصریح کرد: در این روزها با گذر موجی ناپایدار شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید هستیم و احتمالاً بارش‌های پراکنده و خفیف در جنوب و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۲ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: زرین‌شهر با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 481199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    چه کنم