پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ایی که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "راه اندازی اپلیکیشن سرویس یابدراصفهان"، "ایجاد برابری در شهرها با گسترش فضای سبز"، "احداث سالن ورزشی گلستان شهدا با ١٣٠ میلیارد تومان اعتبار"، " افزایش ٥٤ درصدی متوفیان در ٩ماهه سال جاری"، " شهروند دیپلمات طرحی برای اعتلای اصفهان"، "نظارت الکتریکی بر فعالیت تاکسیرانان اصفهان"، "نصبالمان ویژه نوروزی در چهارباغ"، "ایجاد ٤ هزار متر مربع فضای سبز در محل دپوی مترو کاوه"، "نقش طراحی شهر برسلامتشهروندان، "تاثیر دراز مدت کرونا بر زندگی روستایی "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویسکلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

راه‌اندازی اپلیکیشن سرویس‌یاب در اصفهان

راه اندازی اپلیکیشن سرویس یاب در اصفهان در صدر اخبار پربازدید ایمنا طی هفته گذشته بود.

مدیر بهینه‌سازی و نگهداری و تعمیرات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن سرویس یاب ۳۵۷ مکان سرویسبهداشتی تعریف شده که ۱۴۶ مورد آن با امکانات ویژه افراد توانخواه و معلولان است.

ایجاد برابری در شهرها با گسترش فضاهای سبز

اهمیت گسترش فضای سبز از گزارش‌های پربازدید هفته گذشته بود.

درک مؤلفه‌های مؤثر بر ایجاد تفاوت‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بین جوامع مختلف، از جمله مهم‌ترینعواملی به شمار می‌رود که طی چند سال اخیر، ذهن طراحان شهری را به خود درگیر کرده است.

پاسخی به مطالبه ۳۰ ساله مردم؛

احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار

احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا مورد توجه مخاطبان ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان مطالبه ۳۰ ساله مردم شهیدپروراصفهان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شده و فردا (پنجشنبه ۲۱ اسفندماه ۹۹) توسط رییسجمهور از طریق ویدئو کنفرانس آنلاین بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خبر داد:

افزایش ۵۴ درصدی متوفیان در ۹ ماهه سال جاری

افزایش تعداد متوفیان در اصفهان از اخباری پربازدید ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۵۴ درصد افزایش متوفیان را شاهدبودیم، اما در دو ماه اخیر کاهش یافته است.

حجتی در برنامه تلویزیونی «اینجا اصفهان» مطرح کرد:

"شهروند دیپلمات" طرحی برای اعتلای اصفهان / ۲۵۰ ایده در مرحلهغربالگری

طرح شهروند دیپلمات نیز مورد توجه مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: فروردین ماه سال آینده نشستی بین دانشگاه اصفهان ودانشگاه سن پترزبورگ برگزار می‌شود تا اتفاقات علمی خوبی بین دانشجویان و استادان در راستای اعتلای شهر رقمبخورد.

منوچهری خبر داد:

نظارت الکترونیکی بر فعالیت تاکسیرانان اصفهانی

نظارت الکتریکی بر فعالیت تاکسیرانان اصفهان هم از دیگر اخباری بود که هفته گذشته بازدید زیادی را به خوداختصاصداد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر کلیه نظارت‌ها بر فعالیتتاکسیراناناین کلانشهر به صورت الکترونیکی انجام و تخلفات رانندگان از طریق نرم افزار «ساباتا» ثبت و موضوعتخلف به صورت پیامکی به رانندگان اعلام می‌شود.

مرتضایی‌نژاد خبرداد:

نصب المان ویژه نوروزی در چهارباغ / ضرر ۲ میلیاردی کرونا به باغگل‌ها

نصب المان در خیابان چهارباغ هم از اخبار پرمخاطب هفته گذشته ایمنا بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در یکسال اخیر تعامل زیادی با اداره کل منابع طبیعیوآبخیزداری استان انجام داده‌ایم و ۵۳ هکتار از اراضی آن در مجاورت شهرک پرتو که آلوده‌ترین نقاط شهر به شمارمی‌آید برای انجام درختکاری در اختیار شهرداری قرار گرفت.

ایجاد ۴ هزار مترمربع فضای سبز در محل دپو متروی کاوه

خبر ایجاد فضای سبز درمحل دپو متروی کاوه در هفته گذشته پرمخاطب بود.

مدیر عامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: در سال جاری چهار هزار مترمربع فضای سبز در محل دپو متروی کاوهوفضاهای مناسب بین ساختمان‌ها و محوطه کارگاهی پیرامون آن ایجاد شده است.

نقش طراحی شهری بر سلامت شهروندان

نقش طراحی شهر بر سلامت شهروندان نیز از جمله گزارش‌هایی بود مورد توجه مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

شیوع بیماری کووید -۱۹ باعث شد توجه مردم و حتی مقامات محلی شهرها به اهمیت سلامت افزایش یابد؛ این درحالی است که اضافه وزن، اگرچه با سرعتی بسیار کمتر از گسترش ویروس کرونا، در میان مردم رو به افزایش است.

تأثیرات درازمدت کرونا بر زندگی روستایی

تأثیر کرونا بر زندگی روستایی نیز در هفته گذشته پرمخاطب بود.

اگرچه واکسیناسیون کووید -۱۹ از اواخر سال ۲۰۲۰ در بریتانیا آغاز شده، اما به نظر می‌رسد که ویروس کرونا اثراتخود را تا سال‌های آینده بر زندگی شهری و روستایی به جای خواهد گذاشت.

کد خبر 480782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.