عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اسفندماه

در این بسته خبری از تجلیل شهردار خرمشهر از شهروند نمونه تا نصب تابلوهای ترافیکی در معابر شهری فردیس و طلب شهرداری تربیت حیدریه از محل عوارضات شهری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تجلیل شهردار خرمشهر از شهروند نمونه

منصور علوانی، شهردار خرمشهر از شهروند نمونه که در اقدامی خودجوش نسبت به احداث فضای سبز با کاشت انواع گل و گیاه در خیابان منتهی به ملک خود و همسایگان واقع در کوی آلبونائی اقدام کرد، با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.

آماده سازی ۵۰۰ متر مربع از معابر عظیمیه قزوین

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از بیش از ۵۰۰ مترمربع عملیات آماده‌سازی در معابر ناحیه شهری عظیمیه در راستای تسهیل در تردد خودروها و افزایش طول عمر آسفالت خبر داد.

آغاز “شهر تکانی” سبزوار

امیر ناطقی، سرپرست سازمان پسماند شهرداری سبزوار گفت: در راستای زیباسازی فضای شهری و بهبود مبلمان شهری، این سازمان طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ را با عنوان “شهر تکانی” در سطح کلیه مناطق شهرداری سبزوار آغاز کرد.

طلب شهرداری تربیت حیدریه از محل عوارضات شهری

احمد وطن دوست، شهردار تربت حیدریه گفت: مدیریت شهری حدود ۲۰ میلیارد تومان از محل عوارضات شهری طلب دارد.

جذب بیشترین اعتبار طرح بازآفرینی استان در مهریز

امیرحمزه زارع زاده، شهردار مهریز گفت: شهر مهریز بالاترین رقم جذب طرح بازآفرینی را در استان یزد داشته است.

توزیع یک هزار اصله نهال رایگان توسط سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

محسن صوفی آبادی، مدیر حوزه شهردار سمنان خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار در هفته درختکاری و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان، توزیع نهال‌های رایگان بین شهروندان از طریق ثبت نام در سامانه ۱۳۷ انجام شد.

آسفالت ریزی خیابان شهید مدرس ساری

صبح امروز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه، به همت مجموعه شهرداری ساری عملیات آسفالت ریزی خیابان شهید مدرس ساری انجام شد و و عصر امروز این خیابان آماده بهره برداری است.

نصب تابلوهای ترافیکی در معابر شهری فردیس

تابلوهای هدایت مسیر به متراژ ۱۸۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد تومان در معابر شهر فردیس نصب شد. ارائه این خدمات با هدف روانسازی جریان ترافیک، هدایت صحیح خودروهای عبوری و جلوگیری از تصادفات احتمالی انجام شده است.

تعبیه ۴۰ مخزن فلزی زباله در حسن آباد سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای تسریع در جمع آوری و تنظیف معابر شهری ۴۰ مخزن فلزی زباله در سطح معابر اصلی ناحیه منفصل شهری حسن آباد تعبیه شد و منبعد زباله‌های این ناحیه به صورت مکانیزه جمع آوری می‌شود.

تدابیر لازم برای چهارشنبه پایان سال اندیشیده شده است

عنایت الله راهنورد، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: تدابیر لازم برای چهارشنبه سوری اندیشیده شده است.

کد خبر 480716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.