راه‌اندازی سامانه شفافیت حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد

شهردار تبریز گفت: با راه‌اندازی سامانه شفافیت، تمامی داشته‌های شهرداری به صورت شفاف ثبت و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در جلسه‌ای که با حضور مدیران ارشد شهرداری تبریز برای بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی اقتصادی و اجتماعی جامعه که کرونا بر تمامی مناسبات سایه انداخته و به ویژه در بحث درآمد که متأثر از بحث کرونا به سختی کسب می‌شود، مدیریت بیشتر درآمدها و هزینه‌ها از مباحث مهم و مورد انتظار از مدیریت شهری است.

وی افزود: در راستای ایجاد شهرداری شفاف و شیشه‌ای، تصمیم گرفتیم سامانه‌هایی طراحی کنیم که تمامی داشته‌های شهرداری تبریز به شکلی شفاف در آنها ثبت شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: ایجاد پنج سامانه املاک، ماشین آلات، قراردادها و پرونده‌های حقوقی، چک و شفافیت در دستور قرار گرفته است که برای همیشه به همه سوءبرداشت ها و پیچیدگی‌های مجموعه شهرداری پاسخ داده می‌شود و در آینده نزدیک به شکلی شفاف در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آثاری که سامانه شفافیت در حوزه شناسایی و ثبت املاک دارد، از مجموع درآمد ۱۰ سال مناطق بیشتر خواهد بود، ادامه داد: با راه اندازی سامانه شفافیت شاهد سازماندهی بیشتر مجموعه شهرداری و حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد باشیم.

کد خبر 480621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.