هنرمندان فرهنگ‌ نودوستی را ترویج می‌دهند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استفاده از ابزار هنر و رسانه برای اشاعه فرهنگ نیکوکاری و خیری اقدامی راهبری و هوشمندانه است؛ هنرمندان و فیلمسازان با ابزار جادویی هنر، فرهنگ سلامت محور و نو دوستی در میان مردم ترویج می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سخنگوی وزارت بهداشت امشب (دوشنبه) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در واپسین روزهای هفته احسان و نیکوکاری به سر می‌بریم، احسان یکی از مفاهیم ارزشمند اخلاقی است که در تعالیم دین مبین اسلام تاکید جدی بر آن شده است.

سیما سادات لاری ادامه داد: انسان‌ها همواره به هم‌نوع خود عشق می‌ورزیدند، اما در بحران این همبستگی بیشتر می‌شود. در یکسال گذشته متاسفانه شاید بحران شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم، در این ایام جلوه‌های الهی به اوج خود رسید و آحاد این مرز و بوم با همدلی و کمک‌های مومنانه تلاش کردند تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون بیش از یکسال است که کادر درمان خواب را از چشمان خود محروم کردند تا سلامتی را دوباره به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هدیه دهند. این افراد دست از جان خانواده و خود کشیده‌اند و مایه غرور ملی است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته خیرین ما یار و یاور دولت درجهت خدمات بهتر و بیشتر بودند. این حضور در یکسال گذشته اهمیت مضاعفی دارد، خیرین ما نیک می‌دانند نقش آفرینی در عرصه سلامت و توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی ارزشمند است.

لاری با بیان اینکه "استفاده از ابزار هنر و رسانه برای اشاعه فرهنگ نیکوکاری و خیری اقدامی راهبری و هوشمندانه است" تصریح کرد: هنرمندان و فیلمسازان با ابزار جادویی هنر، فرهنگ سلامت محور و نو دوستی در میان مردم ترویج می‌دهند.

وی در پایان از خیرین خواست تا در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی ویژه دانشجویان علوم پزشکی نیز ورود کنند.

کد خبر 480358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.