۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
سفرهای بی‌بلیت آغاز شد

سریال «سفرهای بیبلیت» به کارگردانی یسنا پورسینا از امشب (دوشنبه) در فضای مجازی پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سفرهای بیبلیت» نام مجموعه‌ای اینستاگرامی است که گروه فرهنگی هنری شاپو در ابتدای سال جاری و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا آن را ساخت اما پس از یک وقفه طولانی مدت این سریال از امشب _دوشنبه ۱۸ اسفندماه_ پخش خواهد شد.

یسنا پورسینا، کارگردان «سفرهای بیبیلیت» در این باره به خبرنگار ایمنا گفت: مشکلاتی از نظر اسپانسری و حمایت از کار وجود داشت و به همین دلیل وقفه طولانی بین زمان ساخت و پخش این اثر به وجود آمد در نهایت پس از پیگیری و تشکیل جلسات مستمر با تکیه بر این اصل که ما به هر قیمتی حاضر به دیده شدن نیستیم تصمیم گرفته شد این سریال در فضای اینستاگرام بدون حمایت مالی و تنها با تکیه بر همکاری و همدلی مخاطبان پخش شود.

وی ادامه داد: سریال «سفرهای بیبلیت» هم زمان با ایام ماه مبارک رجب و شعبان پخش خواهد شد. این اثر یک سریال طنز به دور از لودگی و شوخی‌های جنسیتی است چرا که نمی‌خواهیم مردم را به هر قیمتی بخندانیم.

سفرهای بی‌بلیت آغاز شد

این کارگردان تئاتر پیش‌تر در گفت‌وگویی گفته بود که: «بحران کرونا نشان داد که می‌شود نوع جدیدی از نمایش و تئاتر را به مخاطبان بیشتری در فضای مجازی ارائه داد. سریال‌های اینستاگرامی با کاری که ما کردیم بسیار متفاوت است. برخی از آن‌ها با یک دوربین و یک شخص به اصطلاح بازیگر، با مبتذل‌ترین محتواها دنبال کننده جذب می‌کنند. اینکه یک نفر با یک گوشی هوشمند و بدون هیچ فیلمنامه و برنامه‌ای برای مخاطبان بسیار گسترده محتوا تولید کند، آزار دهنده است. با این حال کسانی بودند که سعی کردند این سنت را بشکنند و همین امر سبب شد سریال سفرهای بیبیلیت را با مضمون مناسب، بازیگری مطلوب و تیم حرفه ای ساخته و به افرادی که برای هنر نمایش ارزش قائلند تقدیم کنیم.

کد خبر 479924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.