پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۶ اسفند ۹۹ + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: کاهش ۳۳۰ تومانی نرخ هر دلار آمریکا در جریان معاملات روزانه بازار آزاد در بازه زمانی پنج شنبه باعث شد تا گمانه‌زنی بسیاری از فعالان اقتصادی در خصوص احتمال افزایش شدید نرخ هر دلار ایالات متحده در آخرین روز هفته گذشته زیر سوال برود و به نظر می‌رسد بازار هنوز تحت تأثیر وعده رئیس جمهور است.

وی افزود: همزمان با وعده رئیس جمهور مبنی بر کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، بانک مرکزی جریان توزیع ارزهای شاخص همچون دلار و یورو را در بازار آزاد تقویت کرده و حجم قابل توجهی از ارز مورد نیاز فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی از طریق این بازار تأمین می‌شود.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در روزهای پایانی آخرین اسفندماه قرن نیز شاهد کاهش محسوس و نسبتاً پایدار قیمت هر دلار آمریکا و ارتقا ارزش پول ملی باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 479364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.