استقلال با ظاهر جدید در آزادی

آبی پوشان پایتخت امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ بیستم به مصاف فولاد می‌روند و با کادر فنی جدید کار سختی را برابر این تیم خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته هفدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۳۰/‏‏۱۷ میزبان فولاد‬ خوزستان خواهد بود، آبی‌ها در حالی به مصاف حریف می‌رود که روزهای اخیر با تغییرات زیادی در کادر فنی مواجه شده‌اند و با هدایت سرمربی جدید خود، فرهاد مجیدی به مصاف تیم خوزستانی می‌روند، استقلال برای آنکه از کورس قهرمانی باز نماند به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد و از طرف دیگر نیز شاگردان نکونام با کسب برد در این مسابقه می‌توانند جایگاه استقلال را در رده سوم جدول از آن خود کنند.

بازگشت مظاهری به ترکیب

بعد از تغییراتی که در کادر فنی آبی‌ها ایجاد شده به نظر می‌رسد رشید مظاهری به ترکیب استقلال باز خواهد گشت، عملکرد خوب وی در طول فصل شانس فیکس شدن را بیشتر از حسینی کرده و او در این بازی درون دروازه استقلال خواهد بود.

مدافعان ثابت

محمد دانشگر، محمد نادری، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری، چهار مدافع آبی‌ها برابر فولاد خواهند بود، به نظر می‌رسد کادر فنی تیم تغییرات مهمی را در خط دفاعی اعمال خواهد کرد اما در این بازی دست به این ترکیب نخواهد زد.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با نارنجی پوشان فولاد هستند، قطعاً طی روزهای آینده و با فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی مهره‌های دیگری نیز به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

مثلث مهاجمان

استقلال بعد از مدت‌ها سه مهاجم آماده خود را در ترکیب خواهد دید، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید چه عملکردی را برابر مدافعان سر سخت فولاد خواهند داشت.

کد خبر 479327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.