قتل مرد به دست همسرش در گنبدکاووس

پیدا شدن ۵ کودک گمشده، دستگیری عوامل ۴۸ فقره سرقت منزل، دستگیری سارقان سیم برق، کشف ۵ تن و ۶۸۶ کیلوگرم موادمخدر، کشف یک میلیارد تومان کلاهبرداری اینترنتی و قتل مردی به دست همسرش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۵ کودک گمشده در روستای خیرآباد از توابع شهرستان درمیان در خراسان جنوبی پس از تلاش ۳ ساعته تیم‌های امدادی پیدا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی ۵ کودک در محدوده روستای خیرآباد تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

محمد اسعدزاده از مشارکت ۳ تیم امدادی از شعبه درمیان در این عملیات جست‌وجو خبر داد و افزود: با تلاش ۳ ساعته این تیم‌ها و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان مفقود شده با سلامت کامل پیدا و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: کودکان در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به دلیل تاریک شدن هوا و ترس از عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.

پلیس عوامل ۴۸ فقره سرقت منزل را دستگیر کرد

رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد که اعضای باند ۴ نفره که تحت عنوان مأمور یک دستگاه دولتی در منازل حضور یافته و اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند، توسط پلیس این استان در همدان دستگیر شدند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی دریافت چند فقره شکایت سرقت منزل و اخاذی تحت عنوان مأمور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی استان البرز با بررسی‌های تخصصی اعضای باند ۴ نفره که از یک طایفه خاص بودند را در استان همدان شناسایی و دستگیر کردند.

سارقان سیم برق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دشتی استان بوشهر گفت: ۲ سارق با سابقه ۱۱ فقره سرقت سیم برق در این دستگیر شدند.

جهانبخش صیادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهر "خورموج" مرکز شهرستان دشتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات خود موفق شدند، ۲ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

صیادی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق در شهر خورموج اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

۵ تن و ۶۸۶ کیلوگرم موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: ۵ تن و ۶۸۶ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

سلمان امیری افزود: در این مدت ۹۶۲ عملیات برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر انجام گرفت، همچنین یک هزار و ۳۷۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان در مسیرهای ارتباطی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای طرح‌های پلیسی ۵۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۴ هزار و ۷۰۷ فرد فعال در امر فروش و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

یک میلیارد تومان کلاهبرداری اینترنتی کشف شد

رئیس پلیس فتای لرستان گفت: یک میلیارد تومان کلاهبرداری اینترنتی در استان کشف و ۳ باند خلافکار در این راستا متلاشی شد.

آرش ابراهیمی اظهار کرد: در پی شکایت شخصی مبنی بر فروش لوازم خانگی از طریق درج آگهی در برنامه دیوار و شیپور، اغفال مردم در سراسر کشور و اقدام به کلاهبرداری، پلیس فتا جهت رسیدگی وارد عمل شد.

وی گفت: مجرمان با تماس‌های مکرر و جلب اعتماد خریدار که یکی از مهم‌ترین روش‌های مجرمان سایبری در جرایم مالی است، در ۳ مرحله موفق به دریافت واریزی‌هایی به حساب فروشنده شدند و شخص شاکی نیز محصولات خود را ۲ بار تحویل فردی ناشناس داده که پس از چندی متوجه انسداد حساب بانکی خود می‌شود.

وی افزود: موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و مشخص شد افراد به صورت باندی در شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز فعالیت و با درج آگهی‌های جعلی، خود را خریدار و یا فروشنده معرفی می‌کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام‌شده به جرم خود و کلاهبرداری به همین روش به مبلغ تقریبی یک میلیارد تومان اعتراف کردند.

مرد ۴۵ ساله به دست زنش به قتل رسید

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: کشف جسد مرد ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که متوفی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع ذهن مأموران را به سمت به قتل رساندن نامبرده توسط همسر و یا اعضا خانواده هدایت کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، بنابراین با توجه به تناقض گوی‌های زن جوان با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی گنبد کاووس افزود: زن جوان در اعترافات خود عنوان کرد که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیر شده که پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب آور را به او داده و وی را بیهوش می‌کند.

کد خبر 478944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.