کی‌روش از رئال مادرید تا منچستر یونایتد + بیوگرافی و تیم جدید

کارلوس کی‌روش سابقه مربیگری در تیم هایی چون منچستر یونایتد و رئال‌مادرید را در کارنامه دارد.

به گزارش ایمنا، کارلوس کی‌روش مربی اسبق تیم‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید، توانست دومین صعود مستقیم و متوالی خود به جام جهانی را به همراه تیم ملی ایران رقم بزند.

دستیار اسبق سر الکس فرگوسن هرگز نگاهی به پیشینه خود نداشته و با قدرت به سمت جلو حرکت کرده است. شهرت کارلوس کی روش، بیشتر به دلیل مربیگری در تیم‌های‌ملی پرتغال و تیم رئال مادرید و سابقه دستیاری سرالکس فرگوسن در دو دوره طولانی است.

کارلوس کی‌روش کیست؟

کارلوس کی روش در نامپولا موزامبیک پرتغال یکشنبه -۱ مارس ۱۹۵۳-(۱۰ اسفند ۱۳۳۱) متولد شد. کارلوس کی‌روش پس از یک دوره مربیگری موفق با تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های پرتغال، درسال ۱۹۹۱ به مربیگری تیم‌ملی فوتبال پرتغال رسید.

 

کی‌روش از رئال مادرید تا منچستر یونایتد + بیوگرافی و تیم جدید

کارلوس کی‌روش در تیم ملی پرتغال

کارلوس کی‌روش حضوری دو ساله را در تیم ملی فوتبال پرتغال تجربه کرد. کارلوس کی‌روش پس از دوران نه‌چندان موفق در جی لیگ ژاپن و ام ال اس آمریکا، با رساندن آفریقای جنوبی به جام‌جهانی ۲۰۰۲، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در همانجا بود که فرگوسن، او را زیر نظر خود قرار داد.

کارلوس کی‌روش در رئال مادرید

کارلوس کی روش در ژوئن ۲۰۰۳ به مربیگری رئال مادرید رسید، اما این همکاری زیاد ادامه نیافت تا بالاخره کارلوس از سمت خود در رئال مادرید اخراج شد.

کارلوس کی‌روش در منچستر یونایتد

کارلوس کی‌روش پس از اخراج از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست تا کار خود را در منچستریونایتد به مدت چهار سال و در سمت دستیاری فرگوسن، ادامه دهد.

کی‌روش از رئال مادرید تا منچستر یونایتد + بیوگرافی و تیم جدید

کارلوس کی‌روش در پرتغال

کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۰۸ برای دومین بار، به عنوان مربی تیم‌ملی پرتغال انتخاب شد و دو سال در سمت خود باقی ماند تا در نهایت، پس از حذف تیم ملی فوتبال پرتغال توسط اسپانیا در مرحله حذفی جام‌جهانی، از سمت خود کناره‌گیری کند.

کارلوس کی‌روش در ایران

کارلوس کی‌روش از یکشنبه -۱۴ فروردین ماه ۹۰- تحت قرارداد تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت بعد از هشت سال حضور روی نیمکت ایران با شکست سنگین و تلخ برابر سامورایی‌های آبی پرونده حضورش در سرزمین پارس‌ها بسته شد.

کارلوس کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران سر از آمریکای جنوبی در آورد. کی روش در حالی دل از ایران کند که کمتر کسی از اشک‌هایش در فرودگاه مهرآباد دلش نشوخته باشد.

آمار کارلوس کی‌روش در ایران

کارلوس کی‌روش طی هشت سالی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود در ۱۰۰ دیدار روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشته است و ۶۰ برد ۲۷ مساوی و تنها ۱۳ باخت نتیجه حضور کارلوس کی‌روش در ایران است.

کی‌روش از رئال مادرید تا منچستر یونایتد + بیوگرافی و تیم جدید

کارلوس کی‌روش در کلمبیا

کلمبیایی‌ها با جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران وی را به خدمت گرفتند تا با دل بستن به کی روش امیدوار به درخشش در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ باشند.

کارلوس کی‌روش در نهایت دو سال هدایت تیم ملی کلمبیا را در اختیار داشت، و در نهایت چهارشنبه -۱۲ آذرماه ۹۹- به دلیل نتایج ضعیف در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از سمت خود در تیم ملی کلمبیا برکنار شد.

کارلوس کی‌روش مربی کدام تیم است؟

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران حضور ناموفقی در تیم ملی فوتبال کلمبیا داشت و پس از یک سال و نیم شغلش را از دست داد. کارلوس کی روش که زمانی هدایت رئال مادرید کهکشانی‌ها را برعهده داشت، الان بدون تیم است.

کارلوس کی‌روش در حال حاضر به دنبال بهترین مقصد برای خود می‌گردد. کارلوس کی روش در آخرین مصاحبه‌ای که در این رابطه با یکی از رسانه‌های خارجی داشته است گفته: "تجربه تلخ کلمبیا نمی‌تواند آخرین تجربه مربیگری من باشد".

کی‌روش از رئال مادرید تا منچستر یونایتد + بیوگرافی و تیم جدید

کارلوس کی‌روش سرطان

اواخر آبانماه ۹۴ خبری نگران کننده درباره سلامتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد. سایت «کاپ» منتصب به مهدی تاج از مبتلا شدن سرمربی تیم ملی به سرطان معده خبر داده است.

محمود اسلامیان دقایقی پس از انتشار خبر سرطان گرفتن کی روش آن را تکذیب کرد و آن کذب محض دانست.

کی‌روش در دورهمی

مهران مدیری در دورهمی مهمان فوتبالی زیاد داشته است. در فروردین ماه ۹۷ خبری منتشر شد که مهران مدیری به شدت دنبال کارلوس کی روش است و می‌خواهد هر طور شده سرمربی تیم ملی را هم به استودیوی دورهمی بکشاند.

در آن زمان شایعاتی مبنی بر اینکه کی روش برای حضور در برنامه دورهمی دستمزد بالا می‌خواهد؛ منتشر شد و دیگر هیچگاه صحبتی در این‌رابطه به میان نیامد.

کد خبر 478372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.