سالن اجتماعات گلستان شهدا این هفته افتتاح می‌شود/ تحقق آرزوی ۴۰ ساله مردم

شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری همزمان با سالگرد شهادت بسیاری از شهیدان سرافراز دفاع مقدس پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا که آرزوی ۴۰ ساله مردم این شهر بود، افتتاح و در اختیار مردم اصفهان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۹ اسفندماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) و سالگرد شهادت حاج حسین خرازی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، اظهار کرد: سالن اجتماعات گلستان شهدا در مجاورت گلستان شهدای اصفهان برای خدمت رسانی بهتر به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط شهرداری اصفهان احداث شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری در روزهای سخت نیز اجازه توقف این پروژه را نداد و در صدد است همزمان با سالگرد شهادت بسیاری از شهیدان سرافراز دفاع مقدس، این پروژه را که آرزوی ۴۰ ساله مردم بوده، در اختیار آنها قرار دهد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)، هفتادمین افتتاحیه شهرداری اصفهان در دوره پنجم مدیریت شهری به افتتاح پروژه‌های پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی به عنوان یکی از نقاط مهم حلقه حفاظتی شهر اصفهان و خیابان‌های تابان و آسمان در منطقه ۱۴ شهرداری اختصاص یافت.

وی افزود: ورود خودروهای سنگین جان شهروندان ساکن در محدوده خیابان‌های زینبیه، بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و دیگر خیابان‌های آن محدوده از شهر را تهدید می‌کرد به طوری که سالانه حدود ۱۲ نفر در این نقاط جان خود را بر اثر تصادفات از دست می‌دادند، اما خوشبختانه احداث این پروژه‌ها ترافیک را از شهر خارج کرد.

نوروزی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم حلقه حفاظتی شهر مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی در مجاورت کارخانه قند اصفهان است که بر اساس قول داده شده به مردم و برنامه‌ریزی انجام شده در حال احداث است به طوری که آخرین مرحله بتن‌ریزی آن انجام شده تا قبل از پایان سال‌جاری افتتاح شود.

کد خبر 477732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.